Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näin syksyllä aivastuttaa, väsyttää ja silmät vuotaa?

Vierailija
28.09.2018 |

Ei kai enää mikään kuki?
Lähikauppaan kun kävelee, niin silmät vuotaa jo vuolaasti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuuli ottaa silmiin ja saa ne vuotamaan?

Vierailija
2/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuuli ottaa silmiin ja saa ne vuotamaan?

Tai katupöly?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeet.

Vierailija
4/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi että olen yliherkkä homeitiöille joita ulkona on pilvin pimein syksysin ja keväisin. Mulla siis jatkuvia poskiontelon tulehduksia. Nenäsuihkeet ja allergialääkkeet käytössä.

Vierailija
5/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuki. Syksyilma on "raaempaa" kuin kesäilma. Ilman viilentyminen voi saada limakalvot reagoimaan. Väsymykseen voi olla syynä ihan vaan vähenevä valo.

Vierailija
6/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla nk vasomotorinen riniitti. Eli nenän verisuonet laajenevat ja supistuvat lämpötilojen vaihdellessa.

Vierailija
7/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitykset on laitettu päälle ja se kuivattaa limakalvot. Tästä johtuu myös se ”syysflunssa”.

Vierailija
8/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeitiöt jyllää tähän aikaan vuodesta. Tuuli saa ne lentelemään pitkin poikin ja sateiden myötä kaikki lehtikasat haisee ihan tunkkaiselle. Monet ihmettelee, miksei allergiani helpota koivun, heinän ja pujon kukinnan loputtua. No siksi, koska olen allerginen sille homeelle.

Vierailija
9/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitykset on laitettu päälle ja se kuivattaa limakalvot. Tästä johtuu myös se ”syysflunssa”.

Mutta mulla ulos mennessä alkaa eritteet vuotaa. Sisällä voin paremmin syksyllä. Ap

Vierailija
10/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home.

Vierailija
11/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeitiöt jyllää tähän aikaan vuodesta. Tuuli saa ne lentelemään pitkin poikin ja sateiden myötä kaikki lehtikasat haisee ihan tunkkaiselle. Monet ihmettelee, miksei allergiani helpota koivun, heinän ja pujon kukinnan loputtua. No siksi, koska olen allerginen sille homeelle.

Hyi...mulla ei kesällä edes oo mitään ihmeempiä, pahimmat yleisoireet just syksyllä.ap

Vierailija
12/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanottiinkin, että homeet. Itsellä astma, ja yleensä syyskuu on ollut pahin kuukausi vuodesta.

Vierailija
13/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mulla ulos mennessä alkaa eritteet vuotaa. Sisällä voin paremmin syksyllä. Ap

Mulla sama ja lääkärin mukaan kyseessä vasomotorinen riniitti.

Vierailija
14/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syyksi ilmeni kuivat silmät. Pienessäkin viimassa alkavat sitten vuotaa. Varsinkin viileämmällä ilmalla. Ketjureaktiona sitten silmien vuotaminen aiheuttaa nenän vuotamista.

Vierailija
15/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla syyksi ilmeni kuivat silmät. Pienessäkin viimassa alkavat sitten vuotaa. Varsinkin viileämmällä ilmalla. Ketjureaktiona sitten silmien vuotaminen aiheuttaa nenän vuotamista.

Mulle on tullut myös korvatulehdus kaikkein viimaisimmalla ilmalla! Ap

Vierailija
16/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitys ja ilmastointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi