Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muotolien viestin mieheni syrjähypylle?

Vierailija
05.05.2006 |

Olen siis tänään viestin lähettämässä. tavoite: kertoa sille huoralle, että se tuhosi luottamuksen mun suhteeseni + mun suhteen (en väheksy mihen roolia tässä). 4 lapsen äitinä vikitteli työkaveriaan ja nyt joutuu mielestäni akka kärismään! (rakentaa miehensä kanssa taloa) aion uhkaa, että kerron myös miehelle hänen perverssit odotukset mieheeni (2vuotta pommitti miestäni ja itki paskaa avioliittoaan miehelleni ja halusi milloin mitäkin palvelusta.).

Auttakaa muotoilemaan viesti, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedätkö että miehelläni ja vaimollasi on suhde se riittää

loppu tapahtuu kuule ihan itsestään

Vierailija
2/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mennä vaikka jonnekin kirjoituskurssille ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä häiriköin minä, joka sinisilmäisenä uskoin miestäni ja edelleen olen niin tyhmä että elän hänen kanssaan ja annan lastemme kärsiä siitä, että olen katkera hänen pettämisestä....

Vierailija
4/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot suoraan sen miehelle!

Vierailija
5/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sun mies hässii jonkun misun kanssa on sun miehen valinta!

Vaikka se nainen kuinka yrittäisi pyllyään tarjota niin miehen tehtävä on siitä kieltäydyttävä.

Sää teet itsestäsi vaan naurunalaisen jos alat sille naiselle jotain riimitteleen. Anna olla. Oot vaan parempi nainen jos annat olla sen naikkosen ja olisit niinkuin se olis ilmaa vaan..

Vierailija
6/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten tapahtui seuraavaa;Kotipaikkakunnallani mies, 24v, ampui vaimonsa, lapsensa, 2v, sekä tappoi itsensä saatuaan tietää vaimonsa suhteesta. Mielestäni ei ole syytä tuhota ja tuottaa pahaa mieltä nimenomaan sille miehelle vaan kyseiselle naiselle. Pahan mielen levittäminen ei taida auttaa ketään. Tietty on ok että ilmaiset NAISELLE tietäväsi tapahtumista ja toivovasi että lehmä aloittaa omien aivojensa käyttämisen jossain elämänsä vaiheessa.

Vierailija
7/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä alan ymmärtää sun miestä enemmän ja enemmän...

Vierailija
8/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti kuului suunnilleen näin: " onneksi olkoon anita raskauden johdosta! toisin kuin yleisesti ehkä ajatellaan, minä en ole kiltti ja ymmärtäväinen vaimo. kerttu romppainen" . musta se oli aika hauska juttu, varsinkin just siksi että meni sinne töihin. ja äidin sukunimestä (joka siis ei ole romppainen vaan tosi harvinainen nimi) oli helppo kenen tahansa päätellä mistä on kyse. ihan oikeesti se anita ei kyllä ollut raskaana, kunhan oli sekopäissään äidille soitellut semmoista.

Vierailija
9/9 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" toivottavasti jonain päivänä kun sinulla on mies jota rakastat täydestä sydämestäsi tulee joku samanlainen lunttu kuin sinä ja nussii miehesi kanssa. Ja toivottavasti silloin ymmärrät miltä tuntuu tulla petetyksi. Mutta luultavasti olet niin jäinen ja kylmäsydäminen ihminen ettei sinuun kukaan edes rakastu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä