Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki elämäntapaluuserit!

Vierailija
28.09.2018 |

Keksin jo mitä annan teille tänä vuonna joululahjaksi. Tarjoan lapsillenne ruokaa ja joululeivonnaisia! Saavat tulla meille syömään ja syötän koko joulukuun näitä herkkuja, niin että tuntuu! Tulevathan he muutenkin, kutsuvat itseään kylään, koska on toivoa saada kurniva vatsa hiljaisemmaksi, varsinkin viikonloppuisin.

ongelmallisella asuinalueella lapsiaan kasvattava

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Tarjoa mieluummin porkkanaa ja näkkileipää, niin eivät ala kateellisiksi ja ryhdy keksimään kiusaa sinulle ökyeliittiporvarille.

Vierailija
2/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa heillä kotona ruuasta on pulaa, ruuan laatu saattaa tosin vaihdella. Ainakin omassa lapsuudessani keskiluokka söi paljon sokeri-, rasva-, kermapitoista ruokaa ja herkkuja, maustettuna aromivahventeilla ja erilaisilla miedoilla huumausaineilla, jotka luonnollisesti kelpaavat lapsellekin. Näin vanhemmalla iällä olen kiitollinen, että olen oppinut mallin myös terveelliseen ruokailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tarjoan mieluummin itsetehtyä makaronilaatikkoa, lihapyöryköitä ja perunamuusia, kinkkua ja perunamuusia, lohta ja uunikasviksia, riisipuuroa ja sekahedelmäkeittoa, pipareita, joulutorttuja ja joulumaustettua kakkua. Kysyn, että maistuuko glögi, kaakao, maito vai vesi. Tietenkin saavat myös porkkanaraastetta, punajuuri-omenaraastetta ja vihersalaattia sekä itse leivottuja sämpylöitä. Yms.

ap

Vierailija
4/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tarjoan mieluummin itsetehtyä makaronilaatikkoa, lihapyöryköitä ja perunamuusia, kinkkua ja perunamuusia, lohta ja uunikasviksia, riisipuuroa ja sekahedelmäkeittoa, pipareita, joulutorttuja ja joulumaustettua kakkua. Kysyn, että maistuuko glögi, kaakao, maito vai vesi. Tietenkin saavat myös porkkanaraastetta, punajuuri-omenaraastetta ja vihersalaattia sekä itse leivottuja sämpylöitä. Yms.

ap

Kuulostaa hyvältä. Pidä hauskaa.

Vierailija
5/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia luusereilla. Ei ole ketään luusereilla. Vain halpa kalja tuo puudutusta elämän raskauteen.

Vierailija
6/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole lapsia. Koirani voit ruokkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä