Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jani Toivolan sidonnaisuusilmoitukset eivät täsmää Lasten ja nuorten säätiön kertomiin palkkioihin

Vierailija
27.09.2018 |

https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Vihreiden-Toivola-ilmoitti-eduskunn… 000-euroa-vuonna-2015-ja-2016-–-säätiön-mukaan-summat-tuhansia-euroja-enemmän/1262616?pwbi=227076c803dfe6db5c935cb09c59510c

Vihreiden Jani Toivolan sidonnaisuusilmoituksissaan kertomat tiedot eivät vastaa summia, jotka Lasten ja nuorten säätiö kertoo maksaneensa Toivolalle. Ilmoituksen mukaan Toivola on saanut sekä vuonna 2015 että 2016 säätiöltä 4 800 euroa. Säätiöstä taas kerrotaan STT:lle, että vuonna 2015 Toivolalle on maksettu 9 426 euroa ja vuonna 2016 taas 8 500 euroa.

Toivola ei ehtinyt torstaina kommentoimaan asiaa STT:lle. Hän sanoi selvittävänsä asian perjantaiaamuksi.

– En ehdi nyt sitä asiaa selvittämään. Luulen, että siinä menee aamuun. Olen nyt sellaisessa tilanteessa, etten pysty kaivamaan verotietoja, joiden perusteella olen tehnyt ilmoituksen, (ja katsomaan) miksi ne eivät täsmää, Toivola sanoi STT:lle iltapäivällä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi