Tein treffiprofiilin - miksi yhteydenotot lähes vain tälläisiltä miehiltä? Hermot menee!
Olen 26v ja kirjoitin etsiväni parisuhdetta sinkkumiehistä ikäluokasta 22-35. Yhteydenotoista 80% tuli vähintään 15 vuotta vanhemmilta, joista puolet oli VARATTUJA ja kyselivät SEKSIsuhdetta. Eli profiilissa on 3 vaatimusta joista 0/3 täyttyy. Nuo 20% yhteydenotoista olivat kaikki joko vähän ikäluokan ulkopuolella, mutta osa sentään etsi parisuhdetta eivätkä olleet varattuja. Kysymykseni on että onko se luetun sisäistäminen niin vaikeaa?
En minäkään hae työpaikkaa jossa vaaditaan että on auto ja insinöörin tutkinto, kun minulla on vain pyörä ja olen valmistunut geneetikoksi.
Kommentit (36)
Jospa minä sitten otan ne alapeukut kertomalla sen mitä et halua kuulla.
1. Markkina-Arvo. Taso. SMV. Miten vain. Miehet jostain syystä katsovat että olisit ihan ok pano, mutta suhteeseen haetaan parempaa. Miksi, en osaa sanoa kun en ole nähnyt deittiprofiiliasi.
2. Seksiä tarjotaan koska numeropeli, eli kun montaa yrittää niin jospa yhdeltä saa. Ja koska harva nainen kertoo rehellisesti että mahdolisuus seksisuhteeseen on olemassa. Sinä et oikeasti suostu pelkkään seksiin, joku muu ehkäpä suostuu.
Jos miinustetaan pois ne 80%, jäljelle jää monta parisuhdetta haluavaa, eli sinulla menee paremmin kuin enemmistöllä 26-vuotiaista miehistä. Erona on vain että parisuhdekysynnän lisäksi tulee kova kysyntä seksisuhteeseen.
Aikaisempi vastaaja oli oikeassa. Jos et saisi niitä seksinvonkauksia, se ei tarkoita sitä että tilalle tulisi parisuhdetta hakevia oikean ikäisiä miehiä.
Jotenkin tuntuu aina erikoiselta nämä avaukset kun itse lähestyy oman ikäisiä. Ihan niinkuin oltaisiin erilaisilla sivustoilla. En kyllä itseä 10v nuoremmille laittaisi missään tilanteessa viestiä, yli 5 vuottakin on jo harkinnassa laittaako vai ei.
Minäkin varmaan kuulun tuohon 20% eli, 1 täyttyy🤠
Joo mut ymmärrän ongelmasi, itsellänkin tahtoo vastaukset olla jotain muuta mitä haen😆
Hankala muitten puolesta kommentoida mutta jos profiilissa on jokin minua kiinnostava yksityiskohta mainittu niin saatan laittaa viestiä, vaikken sovellu haettuun viitekehykseen. Ihan vaan sen takia kun toinen kiinnostaa ihmisenä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olen 26v ja kirjoitin etsiväni parisuhdetta sinkkumiehistä ikäluokasta 22-35. Yhteydenotoista 80% tuli vähintään 15 vuotta vanhemmilta, joista puolet oli VARATTUJA ja kyselivät SEKSIsuhdetta. Eli profiilissa on 3 vaatimusta joista 0/3 täyttyy. Nuo 20% yhteydenotoista olivat kaikki joko vähän ikäluokan ulkopuolella, mutta osa sentään etsi parisuhdetta eivätkä olleet varattuja. Kysymykseni on että onko se luetun sisäistäminen niin vaikeaa?
En minäkään hae työpaikkaa jossa vaaditaan että on auto ja insinöörin tutkinto, kun minulla on vain pyörä ja olen valmistunut geneetikoksi.
Miehet ei osaa nykyään lukea. On tutkittu ja näkyy esimerkiksi av:lla jokainen päivä - kirjoitetun tekstin sisältöä ei ymmärretä lainkaan.
En usko, että suurin osa noista miehistä luki tekstiäsi ollenkaan. Katsoivat vain iän ja kuvan ja lähettivät pantavuuden (keksi itse tilalle 6000x ällöttävämpi termi) perusteella vonkausspämminsä.
seksisuhteilija kirjoitti:
Jospa minä sitten otan ne alapeukut kertomalla sen mitä et halua kuulla.
1. Markkina-Arvo. Taso. SMV. Miten vain. Miehet jostain syystä katsovat että olisit ihan ok pano, mutta suhteeseen haetaan parempaa. Miksi, en osaa sanoa kun en ole nähnyt deittiprofiiliasi.
2. Seksiä tarjotaan koska numeropeli, eli kun montaa yrittää niin jospa yhdeltä saa. Ja koska harva nainen kertoo rehellisesti että mahdolisuus seksisuhteeseen on olemassa. Sinä et oikeasti suostu pelkkään seksiin, joku muu ehkäpä suostuu.
Jos miinustetaan pois ne 80%, jäljelle jää monta parisuhdetta haluavaa, eli sinulla menee paremmin kuin enemmistöllä 26-vuotiaista miehistä. Erona on vain että parisuhdekysynnän lisäksi tulee kova kysyntä seksisuhteeseen.
Aikaisempi vastaaja oli oikeassa. Jos et saisi niitä seksinvonkauksia, se ei tarkoita sitä että tilalle tulisi parisuhdetta hakevia oikean ikäisiä miehiä.
Miehet olivat VARATTUJA. Ei nyt tasoteoriat kuule selittele sitä, mitä nämä luuskat ylipäänsä tekivät deittisaitilla.
Eikä aloittaja edes olettanut, että olisi jokin kiintiö, joka täyttyisi näiden hakijoiden sijaan vaihtoehtoisesti toisilla. Suhdeluku silti nousisi inhimillisempään suuntaan, jos yli-ikäiset petturimiehet jättäisivät viestit kirjoittelematta. Tämä toimisi teidän kaikkien miesten hyväksi, tarviiko selittää, miten?
Seksisuhteita on kai suht helppo löytää, varsinkin netistä, mutta Sen Oikean löytymiseen taas voi mennä aikaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoi miehii kattelet..
Minulle taas tuli mieleen, että aika laajasta ikähaarukasta. Parikymppinen ja 35-v. ovat kypsyydeltään aika eri luokkaa, jopa miehistä puhuttaessa. Ei olisi 26-v. tullut mieleenkään katsella itseäni nuorempia miehiä. Joopa joo, yksilöitä ollaan, mutta kyllä jotkut 22-v. ovat ihan poikasia yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa nykyään lukea. On tutkittu ja näkyy esimerkiksi av:lla jokainen päivä - kirjoitetun tekstin sisältöä ei ymmärretä lainkaan.
Kuuntelin useita vuosia sitten naisen valitusta, että kuinka niin moni mies on tyhmä, kun vastaa, vaikka etsii naista. Kun se tietty osa miehistä nyt vaan ei lue niitä profiileja ollenkaan. Ei kyse ole mistään siitä, että miehet eivät välitä ikärajoista tai luulevat itsestään liikoja tai eivät omaa sisälukutaitoa. Seksin etsijät laittaa aina kaikille vastauksen, näin on aina ollut.
Näin naisia aliarvioidaan. Kelpaa mnkälainen tai minkä ikäinen mies tahansa.
Hopeakettu kirjoitti:
Joo mut ymmärrän ongelmasi, itsellänkin tahtoo vastaukset olla jotain muuta mitä haen😆
Hankala muitten puolesta kommentoida mutta jos profiilissa on jokin minua kiinnostava yksityiskohta mainittu niin saatan laittaa viestiä, vaikken sovellu haettuun viitekehykseen. Ihan vaan sen takia kun toinen kiinnostaa ihmisenä🙂
Onko tuottanut tulosta? Itse pitäisin ärsyttävänä moista lukutaidottomuudelta ja itsepäisyydeltä vaikuttavaa asennetta. Jos joku on jonkin ikähaarukan asettanut, niin hänellä on varmaan syynsä siihen ja sen laajuutta on mietitty. Sen voisi uskoa, varsinkin jos poikkeaa huomattavasti toivotusta.
Minä varmaan se sinulle kirjoitin.
En lue profiileja. Lähetän viestejä kaikille. Sitten valkkaan parhaimmat.
Olen myös laittanut lisää ikää karsiakseni pois kaikista tyhmimmät muijat. Eli jotain tyyliin oikea ikä on 30v ja laitoin 52v. Aika hyvin on se filtteri toiminut eli vähemmän yhteydenottoja mutta parempaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Onko tuottanut tulosta? Itse pitäisin ärsyttävänä moista lukutaidottomuudelta ja itsepäisyydeltä vaikuttavaa asennetta. Jos joku on jonkin ikähaarukan asettanut, niin hänellä on varmaan syynsä siihen ja sen laajuutta on mietitty. Sen voisi uskoa, varsinkin jos poikkeaa huomattavasti toivotusta.
On tuottanut tulosta. Niin ja ku ootta täällä tommosia peevoja niin ehkäpä on syytä tarkentaa😆 Siis jos toinen kiinnostaa ihmisenä niin miksi pitäisi välittää jostain ihme kriteereistä? Tuloksella siis tarkoitan normaalia keskustelua enkä vonkaamista tai jotain treffailua.
Onneksi on olemassa sellaisiakin naisia jotka osaavat keskustella ja eivät priorisoi treffi-ilmonsa olevan tulostavoitteellisuuden huipentuma, jossa vain ja ainostaan keskustellaan sellaisten ihmisten kanssa jotka täyttävät vaatimuslistan 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sadalta kun pyytää niin kymmeneltä irtoaa irtopilluu
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua. Olen 38-vuotias nainen, ja alkuvuodesta tein myös nettideittiprofiilin. Laitoin, että etsin vakavaa parisuhdetta (mulla ei lapsia) ja etsin miehiä ikäryhmästä 35-45. Sain todella paljon viestejä miehiltä, joista suurin osa miehistä oli myös vähintäänkin 15 vuotta vanhempia, yllättävän paljon jopa 70-vuotiaita papparaisia. Hämmennyin myös miesten kuvien luokattoman huonoa tasoa, suurin osa tyyliin tukka pystyssä, parta ajamatta, ihmeellinen suu auki kuin vajaamielisellä-ilme, yllättävän moni kuva otettu vessassa tai kylppärissä. Ukkomiehiä myös aika paljon. Jonkin verran tuli viestejä alle 30-vuotiailta miehiltä, joita kiinnosti lähinnä seksi. Oman ikäisiä, sinkkuja, vakavaa parisuhdetta hakevia miehiä ei tullut vastaan yhtäkään kolmen kuukauden tilausjaksoni aikana. Sitten lopetin koko touhun.
Tuttu ilmiö.