Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaulaliinan pesuohjeet opeteltava ulkoa?

Vierailija
27.09.2018 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/2016011320953109_mu.shtml
Kyllä se on ihan valmistajan oma ongelma, jos ei osaa laittaa kaulahuivin pesuohjeita muuten kaulahuiviin kuin valkoisella lapulla. Pesuohjeen voi esim. neuloa tai brodeerata huiviin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu tehdään materiaalin mukaan. 

Mä en kyllä haluaisi huivia, johon olisi brodeerattu pesuohje tai ohje olisi neulottu itse huiviin.

Vierailija
2/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä mikä tässä nyt on se "ongelma". Kyllä mä poistan tuollaiset liput ja laput yleensä näkyviltä paikoilta, kuten Iittalan kipoista sen tarrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun ongelmasi, jos et osaa yhtä huivia pestä.

Vierailija
4/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli aivokapasiteetti ei riitä yhden huivin pesemiseen ilman yksityiskohtaista ohjetta, suosittelen peruskoulun aloittamista uudelleen alusta.

Vierailija
5/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomille vinkki; Kaikki epävarmat voi aina pestä pesukoneen käsipesuohjelmalla. Paitsi jos vesipesu ei ole sallittu.

Vierailija
6/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi välttää helposti sillä, että ostaa vain vaatteita mitkä kestää ainakin 40 asteen pesun. Sitten pesee ne kestävämmät kovemmassa lämmössä, epävarmat tuossa.

Vierailija
7/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kaikki erikoiset pesuohjeet vaatteista yms. ja nidon ne kiinni muistikirjaan, johon lisään tietysti mistä vaatteesta ohje on.