Kaulaliinan pesuohjeet opeteltava ulkoa?
https://www.iltalehti.fi/muoti/2016011320953109_mu.shtml
Kyllä se on ihan valmistajan oma ongelma, jos ei osaa laittaa kaulahuivin pesuohjeita muuten kaulahuiviin kuin valkoisella lapulla. Pesuohjeen voi esim. neuloa tai brodeerata huiviin.
Kommentit (7)
Niin, en tiedä mikä tässä nyt on se "ongelma". Kyllä mä poistan tuollaiset liput ja laput yleensä näkyviltä paikoilta, kuten Iittalan kipoista sen tarrankin.
Se on sinun ongelmasi, jos et osaa yhtä huivia pestä.
Mikäli aivokapasiteetti ei riitä yhden huivin pesemiseen ilman yksityiskohtaista ohjetta, suosittelen peruskoulun aloittamista uudelleen alusta.
Uusavuttomille vinkki; Kaikki epävarmat voi aina pestä pesukoneen käsipesuohjelmalla. Paitsi jos vesipesu ei ole sallittu.
Tuon voi välttää helposti sillä, että ostaa vain vaatteita mitkä kestää ainakin 40 asteen pesun. Sitten pesee ne kestävämmät kovemmassa lämmössä, epävarmat tuossa.
Poistan kaikki erikoiset pesuohjeet vaatteista yms. ja nidon ne kiinni muistikirjaan, johon lisään tietysti mistä vaatteesta ohje on.
Pesu tehdään materiaalin mukaan.
Mä en kyllä haluaisi huivia, johon olisi brodeerattu pesuohje tai ohje olisi neulottu itse huiviin.