Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi naiset väittää että synnytys sattuu ja valittaa siitä

Vierailija
27.09.2018 |

Siis joo kyllä varmaan vähän kirpaisee punkea se meloni ulos toosasta mutta naisen keho on luotu sitä varten. Ei kukaan tekisi toista lasta jos synnytys sattuisi niin paljon. Jos miehet synnyttäis niin toi valitus loppuis, mulla on ainakin korkeampi kipukynnys kuin kellään mun tyttöystävällä on ollut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo, ei uppoo.

Vierailija
2/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei synnytys satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kehoa ole luotu synnytystä varten, pakko oli sektio. Kyllä mä silti aion vielä yrittää kestää toisenkin raskausajan.

Vierailija
4/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sinua muistuttava poika koulukaverina. 

Hän pyörtyi aina, kun terveydenhoitaja tuli luokkaan.

Vierailija
6/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

No, selvitetäänpä silti:

Synnytys on aivan uskomattoman kivuliasta kaikille nisäkkäille. Se, että se on mahdollista, ei ole tae kivuttomuudesta.

Monet naiset tekevät useamman lapsen siksi että tarve lisääntyä ohittaa pelon kivusta. Kärsitty kipu myös unohtuu kun äiti saa vauvan syliinsä.

Todennäköisesti juuri synnytystä varten naisilla on tutkitusti miehiä korkeampi kipukynnys.

Vierailija
7/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miespuolinen kaveri on vähän aikaa sitten pukannut pissimisvehkeestään ulos muutamat virtsakivet. ja kuulemma sattui ja ihan kunnolla.

Puske säkin gigulista ulos vaikka karviaismarja ja tuu sit kertomaan, sattuiko. Tai eti YouTubesta video, jossa miehille aiheutetaan "tekosupistuksia" sähkön avulla (tai mene ite testaamaan) ja tule sit pätemään.

Juujuu, provohan tämä, tiedetään. Mutta silti. Synnytys sattuu aivan tolkuttomasti, mutta "palkinto" on aivan ihana ja homma on sen arvoista. Siksi me halutaan useimmiten kokea se uudestaankin.

Vierailija
8/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

No, selvitetäänpä silti:

Synnytys on aivan uskomattoman kivuliasta kaikille nisäkkäille. Se, että se on mahdollista, ei ole tae kivuttomuudesta.

Monet naiset tekevät useamman lapsen siksi että tarve lisääntyä ohittaa pelon kivusta. Kärsitty kipu myös unohtuu kun äiti saa vauvan syliinsä.

Todennäköisesti juuri synnytystä varten naisilla on tutkitusti miehiä korkeampi kipukynnys.

Useimmilta unohtuu. Mun kohdalla luontoäiti ei järjestänyt, ja muistan vielä 18 vuoden jälkeenkin. Jäi ainoaksi.

Vierailija
9/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein monta lasta. Eka synnytys oli tuskallisen hidas ja kivulias. Meni aikaa ennen kuin sain tepsivän puudutuksen. Toinen nopea raatelija, mutta päätin kestää kipuja silti ilman kivunlievitystä jonkun aikaa, koska synnytys eteni nopeasti, oli enemmän toivoa jaksamisesta. Lopulta otin kivunlievityksen, koska se oli mahdollista ja koin kuolevani ilman. Seuraava synnytys oli helppo. Otin heti kun sain kivunlievityksen ja naureskelin, kun ei tarvinnut kärsiä.

En olisi synnyttänyt kolmea ellei ekan jälkeen olisi kerrottu, että seuraavat menevät yleensä nopeammin ja että kivunlievitys näytti minulla nopeuttavan synnytystä, joten voisin saada sen aikaisemmin seuraavassa synnytyksessä. Aina eivät uskalla lievittää kipua tehokkasti, koska pelkäävät synnytyksen pysähtymistä, päätymistä sektioon, mutta tämä on yksilöllistä.

Synnytys on niin kivulias, että sitä seuraa muutenkin muistinmenetys!  Unohtaa kivut joksikin aikaa, kun saa vauvan syliinsä, mutta myöhemmin voi tulla painajaisi,a kun traumat tulevat tajuntaan. Muistaa, että luuli kuolevansa kipuun, joten niin kovaa se kipu voi olla joissakin synnytyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi