Mikä on sinun tekosyy olla kuuntelematta Aamulypsyä?
Palkituin radio-ohjelma sekä radiotoimittaj Jaajo. Silti et kuuntele. Miksi?
Kommentit (49)
Nukun sillon vielä, eikä Jaajo kiinnosta muutenkaan.
Kuuntelen radiosta lähinnä uutiset ja kummastuttaa ihmiset joilla radio jatkuvasti päällä myös vieraiden aikana?
Koska se ohjelma alkaa vasta sen jälkeen, kun olen poistunut autostani navetan pihassa mennäkseni itse oikeasti aamulypsylle. Ja ohjelma loppuu kun saavun takaisin autolleni lähtiessäni kotiin.
Koska en jaksa kuunnella alapääjuttuja ja typerää kikatusta. Eikä välissä soiva Vartiainen tms. iske yhtään sen enempää.
Asun maassa jossa Suomen radiokanavat eivät kuulu.
Enkä tiedä kuka tämä jaajoojuu edes on. Lukenut netistä että joku "julkkis"? Eipä jaksa kiinnostaa.
Olen joskus kuunnellut. Lähes nelikymppisten ihmisten jutut 13-vuotiaiden tasolla. En vain jaksanut.
Tekosyy se, ettei suomipop kuulu työpisteelläni.
Oikea syy se, että aamulypsy on täyttä pas-kaa. Juontajat lapsellisia per-vopellejä ja se yksi tyhjäpäinen hirnuja
Vierailija kirjoitti:
Palkituin radio-ohjelma sekä radiotoimittaj Jaajo. Silti et kuuntele. Miksi?
Kuule, ei ole mikään tekosyy se jos jaajon ala-arvoiset jutut eivät jaksa kiinnostaa vaan ihan oikea syy.Onko kuulijaluvut laskussa kun täällä spämmäät?
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa jossa Suomen radiokanavat eivät kuulu.
Enkä tiedä kuka tämä jaajoojuu edes on. Lukenut netistä että joku "julkkis"? Eipä jaksa kiinnostaa.
Millä sä palstailet jossei netti toimi? Siellä ne radiotkin on.
Kuuntelen ennemmin Radio Suomea, koska siellä soitetaan Yötä ja Tohtori Raimon mainoksia repeatillä.
En kuuntele Anni Hautalan takia.
Viimeksi kun jouduin väkisin kuuntelemaan niin Anni siellä hekotti raiskatulle vuohelle. Hienoa Anni! Oksettava juttu ja yks vaan nauraa kihertää 🤢
Korporaatiossa on paremmat jutut ja musiikki ja vähemmän ärsyttävät juontajat. Eipä sitäkään tuu kuunneltua kuin se tunti aina töihin ajellessa.
Olen erittäin kyllästynyt aamulypsyyn ja olen vaihtanut kanavaksi suomirockin ja siellä Kinaret, Honkanen ja Karvinen
Minulla on vain syitä, ei tekosyitä ja meinasin vastata, ettei minulla ole radiota, mutta sitten tuo nr. 11 selitti, että radio kuuluu netistä. Eli syyni on, etten tiedä, miten radio kuuluu läppäriltäni.
En vaan siedä Jaajoa enkä Annia. Miksi siis kuuntelisin?
En kuuntele, koska se ei kiinnosta. Kun vien lapsen päiväkotiin, kuuntelen autossa joskus Radio Rockin Korporaatiota. Muulloin en aamuohjelmia kuuntele. Kuuntelen kiinnostavia asiaohjelmia Areenasta esim. ruokaa laittaessani.