Sinä jolla on eksän kanssa yhteisiä lapsia
Kommentit (11)
Ei minulla ole enää appivanhempia, kun olen eronnut. Ex-appivanhempieni kanssa tulen oikein hyvin toimeen.
Exän äidin. Isään en ikinä oikeastaan tutustunut.
Olen, miehelläni on erittäin mukavat vanhemmat.
V I T T U KU SIÄ OOT HÖLÖMÖ! EHÄ NIITÄ NÄHÄ KU KERRAN 30 VUOESSA. SIÄ ET OSAA MITÄÄ. ET OO IKINÄ OSANNU. ET EES YMMÄRRÄ MISTÄÄ MITÄÄ. HÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ. KYL SIÄ OOT HÖLÖMÖ. HÄHHÄÄHÄÄHÄHÄ
Olen kohteliaissa väleissä. Emme tapaa, mutta laitan kuvaviestejä lapsesta, toivotan hyvät joulut jne.
Olen väleissä sekä nykyisten appivanhempien että ex-appivanhempien kanssa. Molemmat olivat vieraina mm. lapseni rippijuhlissa.
En lainkaan. Ex-appi ei vilkaise minuun päinkään. Ex-anoppi sentään tervehti monen vuoden tauon jälkeen, kun viimeksi nähtiin parisen vuotta sitten. Eksään on asialliset välit, mutta emme keskustele muusta kuin lapsiin liittyvistä asioista. Kun lapset ovat täysi-ikäisiä pidämme tuskin yhteyttä.
Saako sanoa omien vanhempien erosta kun en itse ole eronnut enkä toivottavasti eroa (koputan puuta). Äitini ainakin lähetteli kuvia meistä lapsista mummolle (isän äidille) ja kun mummo vanhana muutti lähelle, oli hän aika paljon apunakin, osallistui myös hautajaisiin ja on vienyt kynttilän haudalle muutaman kerran. Heidän välinsä olivat paremmat kuin minun omiin appivanhempiini.
Eksä ei tuntenut isäänsä kunnolla, ja hän on jo kuollutkin, joten en ole itsekään ollut hänen kanssaan tekemisissä. Exän äiti on niin mt-ongelmainen, ettei hän kykene olemaan tekemisissä kanssani, ja tuskin olisin vaikka hän pystyisikin, iin huonot on kokemukset lapsemme kiusaamisesta hänen taholtaan kun lapsi oli pienempi.
Exäni ei ole tekemisissä minun vanhempieni kanssa, mutta kohteliaat välit kun joskus tapaavat, esim. jos eksä on hakenut lasta vanhemmiltamme hoidosta.
Mieheni (siis nykyinen) ei ole missään tekemisissä ex-appiväen kanssa. Mieheni exä on aiemmin ollut tekemisissä mieheni vanhempien kanssa, mutta nyt on jouduttu vetämään vähän rajoja hänen käytökselleen, joten eivät ole enää tekemisissä kuin joskus ja jouluna.
Olen ex-vanhempien, jotka ovat myöskin eronneet, kanssa, varsinkin anopin. On ollut meillä joulunakin. Käyn myös kylässä. Appea autoin sydänleikkauksen jälkeen, kun omaa poikaa ei kiinnostanut.
Miten lapset muuten mummia ja ukkia näkisi, kun ex kyläilee heillä ehkä kerran vuodessa? Olen nähnyt aikanaan oman mummin tuskan, kun lapsen äiti vei serkkuni 400 km päähän. Oma poika oli juoppo. Hoitoavuksi oli mummi kelpuutettu, mutta sitten vaihtui äidin puhelinnumerotkin salaisiksi ja uutta ei ilmoitettu. Mummi ikävöi ja ikävöi.
Kyllä