Millainen ihminen ei anna iloa toiselle?
Ja miksi ei?
Mulla on kaveri. Jos sanon sille vaikka, että tykkään kuunnella sen laulua, niin tämän asia paljastuttua kaveri ei enää ikinä laula kuulteni.
Tai jos huokasn, että keittipä meille hyvät kahvit, niin ei enää sen jälkeen keitä kahveja lainkaan!
Onko se häneltä jotain pois, jos jokin hänen toimintansa tuo minulle nautintoa?
Kommentit (32)
Mistä lie tuollainen käytös johtuu? Kummallista se kyllä on, ja vetää fiilikset alas itselläkin olla tuollaisen henkilön seurassa.
Kuulostaa aivan oudolle moinen käytös😞 en ole onneks vastaavaa tavannu
Kuulostaa aivan oudolle moinen käytös😞 en ole onneks vastaavaa tavannu
No oisko taas kateus. Narsistit ja muut kateelliset eivät siedä, jos toinen on onnellinen. Niillä vaan on sellainen ominaisuus. Jotkut on kateellisia jopa siitä että toinen ei ole kateellinen. Heitä ei voi muuttaa, he ovat tuhoon tuomitut.
Muut voi vaan etsiä terveitä kavereita.
Viimeksi taisi ilmetä siten, että sanoin, että on kiva jutella. Seuraavaksi vastauksensa muuttuivat yksisanaisiksi eikä ole sen jälkeen puhesuoni alkanut pulputa.
Ap
Ei tuo välttämättä siitä johdu ettei haluaisi tuottaa iloa toiselle. Joidenkin voi olla vaikea ottaa vastaan kehuja toisilta. Niitä voi jollain omituisella tavalla jopa hävetä.
Sellainen ihminen ketä edustaa toista ihmisrotua toisesta poiketen ja on sekaantunut pedofiliaan.
Oletko ihminen, joka jatkuvasti kehuu ja arvioi muita? Minulla on muutama vastaavanlainen ystävä ja tuntuu välillä todella raskaalta olla jatkuvan arvioinnin kohteena, olkoon palaute sitten kehuja tai moitteita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihminen, joka jatkuvasti kehuu ja arvioi muita? Minulla on muutama vastaavanlainen ystävä ja tuntuu välillä todella raskaalta olla jatkuvan arvioinnin kohteena, olkoon palaute sitten kehuja tai moitteita.
Pitää miettiä tuotakin mahdollisuutta.
Mutta sanon kuitenkin esimerkin myös illanistujaisista, joihin ei halunnut tulla, koska tarkoitus oli, että jokainen toisi jotakin. Sanoi suoraan, ettei siksi halua tulla. Eikä ollut rahasta kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanon kuitenkin esimerkin myös illanistujaisista, joihin ei halunnut tulla, koska tarkoitus oli, että jokainen toisi jotakin. Sanoi suoraan, ettei siksi halua tulla. Eikä ollut rahasta kiinni.
Ap
Tuossakin tilanteessa saattaa kokea kiusaantuneisuutta tai epävarmuutta siitä, että antamalla oman tuliaisensa joutuu muiden huomion/arvioinnin kohteeksi ja paljastaa tuomisillaan jotain itsestään ja omasta maustaan tsm.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap olen 10/10 vastaaja ja minusta ollaan tehty niin paljon paskanjauhantaa että ei kannata uskoa että olen sellainen että kehun vain itseäni se ei ole todellakaan totta. Sen jälkeen kuin minun maatani varastettiin joka on yhdessä metallissa niin netissä ollaan kirjoitettu epäsuoria kirjoituksia joiden tarkoitus on vain menettää minun arvoani muiden ihmisten edessä jotta lopettaisin faktan sanomisen siitä että metallini todellakin varastettiin. Minua yritetään väsyttää keinolla millä hyvänsä ja elän minimi tuilla ja olen rahallisesti köyhä. Tämä ketä on pistänyt liikkelle tämän että metallini saataisiin varastettu minulta ilman mitään kunnian osoitusta ja arvojani menettemällä on 1% maailman rikkaimmista tämän perhe eikä kannata aliarvioida tämän henkilön mahtia tälläiseen idiotismiin. Asioitani sanotaan jopa kaukaa haetulta koska ne ollaan tahallaan tehty monimutkaisiksi jotta heidän kierous ei olisi näkyvää ja he haluavat saada varastamisen anteeksi kuten eurooppalainen kristinusko opettaa sen takia demokratia on tuomittavaa. Toivon että tulisi pian ihmiskunnan äänestys seuraavasta ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunun haltijasta jotta tästä asiasta saataisiin sopu ja tästä olisi varkaillekkin hyötyä jos äänestys koittuisi heidän edukseen. Ihmiskunnan äänestys ei voi toteutua jos demokratialle annetaan arvoa koska ihmiskunta ei ole demokraattinen, se on eurooppalainen näkemys joka tukee ja on rakenteelta kristinuskoa tukeva ja vaikutusvaltaisimmat juutalaiset tukevat niin rahallisesti kuin henkisesti tätä maailmaa. Ihmiskunnassa on myös joka kulttuurissa vaikutteita jäänyt mesopotamian kulttuurista arvokkaita oppeja ja niitä pitää yllä amerikkalaiset ja muutama niistä on intiaaneja jotka ovat sisäistäneet paljon teknologiaa ihmisiin esim. Älypuhelimilla juuri tämän ihmiskunnan äänestämisen eteen jotta se tapahtuisi jokaisen kansalaisen kohdalla. Jos näitä tapahtumia ei tapahdu niin tulee 3maailmansota.
Emme voi antaa vaikuttaa päättäjiä jotka ovat pedofilialla varastanut kunnianloukkauksella toisen perheen maata ja heillä on jo jaloja metalleja esim. Kultaa ja hopeaa mutta kaikki hopeavarat jotka ovat jaloita ovat amerikan intiaaneilla, eurooppalaisilla on vain yksi pyöreä pieni pallo tätä jaloa hopeaa sekä minulta varastettu metalli.
Sen kerron viellä että jos minä voitan äänestyksen joka tulee toivon mukaan niin minä saan tästä jalosta hopeasta tehdyn robotti puvun joka toimii mielen voimalla konfliktien tultaessa ja se ollaan rakennettu jalosta hopeasta sekä ihmiskunnan kruunu on osa sitä robotti asua. En käytä kuningas sanaa koska olen intiaani ja puhun minun kieltä arvoilla joita minulle ollaan annettu ihmiskunnan kruunun haltijasta ja ihmiskunnan kruunu haltija on sopiva sana tähän ja olen vähän ujo sanomaan nimeni jos olen "ihmiskunnan kruunun haltija".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossakin tilanteessa saattaa kokea kiusaantuneisuutta tai epävarmuutta siitä, että antamalla oman tuliaisensa joutuu muiden huomion/arvioinnin kohteeksi ja paljastaa tuomisillaan jotain itsestään ja omasta maustaan tsm.
On se tietysti mahdollista. Ujostelee itseään vieläkin, vaikka ei olisi aihetta. Sen verran ollaan mielen synkkyyksiä jaettu, että jokin piparimaun paljastuminen ei luulisi olevan siinä rinnalla yhtään mitään.
Ap
Amerikan intiaanit pitävät rakenteita yllä ja niitä on jokaisella esim. Älypuhelimet ja ne ovat mesopotamian kulttuurista ja niitä pitävät yllä amerikan intiaanit ja tämä on sitä patriotismiä mistä Trump puhui YK:n kokouksessa.
Toinen vaikutusvalta on euroopasta jolla on pohja kreikasta ja he tukevat demokratiaa. Ei ihmiskunnan kruunun haltijan tehtävä ole tueta puolueita vaan hallintoa. Ihmiset eivät edes tiedä ihmiskunnan kruunun haltijan tehtäviä koska sitä ollaan tahallaan käytetty epätasa-arvon edistämiseen ja demokratian mielivaltaiseen rakentamiseen joka ei tunne sääliä ja tällä porukalla on muunmuassa CERN ja he ovat sen tukijoita. He eivät todellakaan ymmärrä keille he vittuilevat medialla joka on myös heidän ja ehkä tässä vaiheessa kannattaa eniten moittia mediaa koska sillä on todellinen valta ihmiskuntaan ja se tuhoaa ja vaarantaa eniten kansalaisten turvaallisuutta kuin se kirjoittaa mielipuolisesti faktoja jotka eivät tue välttämättä laisinkaan jonkun yhteisön sen hetkistä painovoimaa halutuista faktoista. Media on myös hyvä juttu mutta hiljattain ollut metallin ryöstö antaa toisia ajatuksia sen antamasta kuvasta ihmiskunnan turvallisuudesta.
Yksityisellä ihmisellä on oikeus moittia mediaa jos se on sekaantunut yksittäisen ihmisen yksityisyyteen. Ei media puhu paskaa myöskään queen Elizabeth2 maailmankaikkeuden kruunusta jonka harvat ovat nähneet. Minulle syncronoitiin jatkuvasti paska uutisia sitä edeltävänä aikana kuin metallini varastettiin ja se on myös jaloa metallia ja arvokkaampi kuin ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunu tällä hetkellä ja näinä vuosina. En olisi menettänyt metalliania jos koti avaintani ei oltaisi varastettu. Kotonani on käynyt ihmisiä myös hyvin mahdollisesti ennen sitä ja lukkoni on tehnyt omituisia toimintoja ym. Kyllä se ollaan varastettu ja tähän sotaan joka on osa media sotaa niin tarvitaan ihmiskunnan äänestys intiaanien tulevaisuudelle tai CERN:in tulevaisuudelle ja kunnia pitää mennä ja se menee äänten voittajalle.
Ankeuttajat.
Minulla on piirissä yksi tällainen. Mietin koko ajan, mitä ja millaista välimatkaa pitää häneen, koska hänellä on normaalimpia kausia, ja sitten vaikka vuoden poissa oltuaan, ankeutus tulee takaisin ihan puskista.
On hämmentävää että hän silminnähden "tykkää" siitä, jos minulla on vaikeutta elämässäni. Terveemmät ystävät suhtautuvat ihan päinvastoin. Jokin on kiemuralla hänessä.
Englannin kuningatar Queen Elizabeth2 ei anna iloa ihmisille koska kaikki sanovat että maapallo on ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap olen 10/10 vastaaja ja minusta ollaan tehty niin paljon paskanjauhantaa että ei kannata uskoa että olen sellainen että kehun vain itseäni se ei ole todellakaan totta. Sen jälkeen kuin minun maatani varastettiin joka on yhdessä metallissa niin netissä ollaan kirjoitettu epäsuoria kirjoituksia joiden tarkoitus on vain menettää minun arvoani muiden ihmisten edessä jotta lopettaisin faktan sanomisen siitä että metallini todellakin varastettiin. Minua yritetään väsyttää keinolla millä hyvänsä ja elän minimi tuilla ja olen rahallisesti köyhä. Tämä ketä on pistänyt liikkelle tämän että metallini saataisiin varastettu minulta ilman mitään kunnian osoitusta ja arvojani menettemällä on 1% maailman rikkaimmista tämän perhe eikä kannata aliarvioida tämän henkilön mahtia tälläiseen idiotismiin. Asioitani sanotaan jopa kaukaa haetulta koska ne ollaan tahallaan tehty monimutkaisiksi jotta heidän kierous ei olisi näkyvää ja he haluavat saada varastamisen anteeksi kuten eurooppalainen kristinusko opettaa sen takia demokratia on tuomittavaa. Toivon että tulisi pian ihmiskunnan äänestys seuraavasta ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunun haltijasta jotta tästä asiasta saataisiin sopu ja tästä olisi varkaillekkin hyötyä jos äänestys koittuisi heidän edukseen. Ihmiskunnan äänestys ei voi toteutua jos demokratialle annetaan arvoa koska ihmiskunta ei ole demokraattinen, se on eurooppalainen näkemys joka tukee ja on rakenteelta kristinuskoa tukeva ja vaikutusvaltaisimmat juutalaiset tukevat niin rahallisesti kuin henkisesti tätä maailmaa. Ihmiskunnassa on myös joka kulttuurissa vaikutteita jäänyt mesopotamian kulttuurista arvokkaita oppeja ja niitä pitää yllä amerikkalaiset ja muutama niistä on intiaaneja jotka ovat sisäistäneet paljon teknologiaa ihmisiin esim. Älypuhelimilla juuri tämän ihmiskunnan äänestämisen eteen jotta se tapahtuisi jokaisen kansalaisen kohdalla. Jos näitä tapahtumia ei tapahdu niin tulee 3maailmansota.
Emme voi antaa vaikuttaa päättäjiä jotka ovat pedofilialla varastanut kunnianloukkauksella toisen perheen maata ja heillä on jo jaloja metalleja esim. Kultaa ja hopeaa mutta kaikki hopeavarat jotka ovat jaloita ovat amerikan intiaaneilla, eurooppalaisilla on vain yksi pyöreä pieni pallo tätä jaloa hopeaa sekä minulta varastettu metalli.
Sen kerron viellä että jos minä voitan äänestyksen joka tulee toivon mukaan niin minä saan tästä jalosta hopeasta tehdyn robotti puvun joka toimii mielen voimalla konfliktien tultaessa ja se ollaan rakennettu jalosta hopeasta sekä ihmiskunnan kruunu on osa sitä robotti asua. En käytä kuningas sanaa koska olen intiaani ja puhun minun kieltä arvoilla joita minulle ollaan annettu ihmiskunnan kruunun haltijasta ja ihmiskunnan kruunu haltija on sopiva sana tähän ja olen vähän ujo sanomaan nimeni jos olen "ihmiskunnan kruunun haltija".
Psykoosi näyttää tältä
Jos se ottaa sun kehusi kettuiluna?