Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Helsingin synagogassa ollaan niin tylyjä vieraille?

Vierailija
25.09.2018 |

Kävin siellä lauantaina ja huomasin selvästi että yksi jos toinenkin suhtautui minuun nihkeästi ja jopa vihamielisesti vaikka osallistuin rukouksiin. Useimmat muut naiset ja tietyt miehet taas näytti keskittyvän enemmän seurusteluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin useammassa kirkossa viikonloppuna ulkomailla. Ja joka kirkossasuhtudutiin nihkeästi, eikä suostuneet myymääm tuohusta.

Vierailija
2/5 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut hyvää kohtelua synagogassa. Ehkäpä sen takia, että miniäni on juutalainen. Lapsenlapseni on ollut juutalaisessa päiväkodissa ja nyt koulussa. Tunnen juutalaisen yhteisön jäseniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut hyvää kohtelua synagogassa. Ehkäpä sen takia, että miniäni on juutalainen. Lapsenlapseni on ollut juutalaisessa päiväkodissa ja nyt koulussa. Tunnen juutalaisen yhteisön jäseniä.

Minä taas en tunne ketään vaan olen siellä täysin ulkopuolinen.

Vierailija
4/5 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiri pieni pyörii, siinä se.

Vierailija
5/5 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että kun Helsinkiin muuttaa juutalainen, hän menee synagogaan ja saa heti ystäviä.

Jos bisnes menee huonosti, kaverit auttaa.

Miniäni äiti tuntee Hesasta enemmän ihmisiä kuin minä.

Hän käy täällä pari kertaa vuodessa. Minä ole asunut melkein 50 vuotta ja ollut työelämässä.

Lapsenlapseni syntymäpäiville kutsutaan aina koko luokka. Yleensä vanhemmat ovat mukana, sekä sisarukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi