Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, KFC tulee sitten viimeinkin Suomeen. Hyvä juttu vai evvk?

Vierailija
25.09.2018 |

https://www.marmai.fi/uutiset/pikaruokamarkkina-kuumenee-entisestaan-kf…

Meinaatko mennä jonottamaan kun eka ravintola aukeaa? =)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk, kauheata p*skaa myyvät kalliimmalla takuulla vielä täällä kuin muualla. Eivät ole broileria nähneetkään.

Vierailija
2/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kanaa enkä uppopaistettua paskaa. Mutta hyvä, jos hampurilaisketjujen asiakkaat siirtyvät KFC:n asiakkaiksi. Kana on kuitenkin naudanlihaa ympäristöystävällisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näitä Taco Belliä ja Burger Kingiä ja muita haukutaan? Tunteekohan ihmiset jotenkin paremmuutta kun saa mollata pikaruokapaikkoja? Ja tekeekö ne haukkujat kotona sitten gourmet- tason safkaa?

Itse ainakin käyn KFC:ssa, ehkä pari kertaa vuodessa, mutta silti.

Vierailija
4/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen on syy miksi kfc menestyy ulkomailla. Niitten ruoka tuntuu maistuvan. Ja niin maistui mullekin, kun viimeksi jenkeissä kävin. Joten ihan hyvä että tulevat tännekin.

Vierailija
5/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että noita kanoja juurikaan paremmin kohdeltaisiin täälläkään.

Vierailija
6/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, olen jo kauan kaivannut sitä Suomeen. Ehkä voin käydä jos paikkakunnalla liikun. Muuten en välitä pikaruuasta.

Vierailija
7/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän näitä Taco Belliä ja Burger Kingiä ja muita haukutaan? Tunteekohan ihmiset jotenkin paremmuutta kun saa mollata pikaruokapaikkoja? Ja tekeekö ne haukkujat kotona sitten gourmet- tason safkaa?

Gourmet-tason safkaa? Miten olisi ihan perusruokaa, tuoreista raaka-aineista ilman tajutonta määrää lisäaineita ja suolaa?

KFC:n "kana" on ihan järkyttävää paskaa. Vähän kuin pikaruokapaikkojen "ranskalaiset", mitkä eivät ole perunaa nähneetkään. Friteerattua jauhoa ja 10 eri lisäainetta.

Vierailija
8/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Broilerinkasvatus on ylsi julmimpia eläinrääkkäyksen muotoja.

Vierailija
9/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama

Vierailija
10/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KFC, kuten kaikki muutkin pikaruokapaikat (McDonalds, Burger King) ovat täyttä paskaa. Ne rikkovat ihmisoikeuksia, eläinten oikeuksia ja saastuttavat maapalloa. Ei se ole edes ruokaa. 

Vierailija
11/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KFC, kuten kaikki muutkin pikaruokapaikat (McDonalds, Burger King) ovat täyttä paskaa. Ne rikkovat ihmisoikeuksia, eläinten oikeuksia ja saastuttavat maapalloa. Ei se ole edes ruokaa. 

Kamala määrä roskaakin tulee.

Vierailija
12/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuva, että tällainen ravintola oli Suomessa vuosia sitten.

Vierailija
13/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk. Kaikki alle 13v pojat innostuu ja kieltämättä tuon ikäisenä olisin innostunut itsekkin

Vierailija
14/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielikuva, että tällainen ravintola oli Suomessa vuosia sitten.

Niin olikin 1970-luvulla 😁😁😁

Vierailija
15/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk käyttävät suomalaista kanaa, ja työntekijöillä on suomalaiset SAK:n hyväksymät työsopimukset, joten ei pitäisi kenelläkään olla valittamista.

Aterian hinta sit tietysti tulee olemaan myös suomalaista tasoa, ikävä kyllä.

Vierailija
16/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kävin joskus vuosia sitten ulkomaanreissulla minun mielestä se niiden sapuska oli karmean makuista ja siitä tuli vain huono olo. 

Eli EVVK minulle.

Vierailija
17/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä haukutaan siksi että: A) ruoka on pahaa B) ruoka on epätervellistä c) ruoka on epäekologista d) ja ylihintaista.

Jopa sinä osaat tehdä sen verra gourmet tasoa, että voittaa nämä

Vierailija
18/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger king ja sun muut amerikkalaiset paskat ruokalaketjut voisivat pakata kamppeensa nyt kuin saatiin kanaa!!!!!!

Syökäää kanaaa!!!!syökääää kanaaa!!!!!!

Paitsi olen oppinut että pinta tulee rapeaksi ja sellaiseksi kuin soodaa laitetaan vehnäjauhoihin. Kyllä tulen käymään silti gay äff chiissä KFC:ssä.

Vierailija
19/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Los Pollos Hermanos viipyy?

Vierailija
20/22 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sivistyneen ihmisen nyt kuuluisi vastata, että yäk en mene, paskaa epäterveellistä ruokaa. Kuitenkin vastaan, että tuskin menen avajaisviikolla jonottamaan, mutta varmasti saatan toisinaan käydä. Pikaruualle on joskus paikkansa ja ihan kivaa, kun on erilaisia ketjuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä