Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yh-isälle nainen?

Ap
25.09.2018 |

Mistä löytyisi nainen?
Empaattinen, iloinen, pirteä, aktiivinen, mielellään lapseton, mutta tykkäisi lapsista.
Yhteen en haluaisi ainakaan muuttaa nopeasti.
Lapsi 7v isä 43v

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet? Minkä ikäinen naisen pitäisi olla? 

Vierailija
2/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet jo etsinyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapseton kun kumminkin itselläsi on?

Vierailija
4/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai. Et muuten.

Vierailija
5/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voisi olla. Itsellä on 13-v lapsi, joka jo kovin omatoiminen eikä juurikaan "rajoita" menoja tai tekemisiä.

Haluatko lisää lapsia vielä?

Itse haluan, ja ikää 35v joten vuosikausien "muuten vaan" seurusteluun ei ole aikaa eikä halua.

Rakastan lapsia ja eläimiä, olen KM koulutukselta.

Empaattinen, ihana, herkkä ja hellä, minusta tulee jollekin vielä loistovaimo :D

Huonoja puolia ajoittainen saamattomuus ja epäkäytännöllisyys.

Haa, nyt tuli olo että tän saa jakaa! Etsikää rakkaat av-siskot mulle mies :D

Vierailija
6/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti, kuin mies jolla on lapsi.

Venäjältä tai tosiaan Thaimaasta.

Vierailija
7/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapseton kun kumminkin itselläsi on?

Niinpä. Miksi tosiaan, ap?

Vierailija
8/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää etsiä lapsetonta kun kuitenkin itselläsi on lapsi.

Toki voit sellaisen löytää, mutta se ei välttämättä ole edes paras vaihtoehto lapsellesi. Nainen joka on itse äiti, ymmärtää ihan eri tavalla.

Vierailija
9/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä voisi olla. Itsellä on 13-v lapsi, joka jo kovin omatoiminen eikä juurikaan "rajoita" menoja tai tekemisiä.

Itse haluan, ja ikää 35v joten vuosikausien "muuten vaan" seurusteluun ei ole aikaa eikä halua.

Empaattinen, ihana, herkkä ja hellä, minusta tulee jollekin vielä loistovaimo :D

35 vuotias, lähes teiniässä saatu lapsi, haluaa lisää lapsia, ilmoittaa koulutuksen, pitää eläimistä ja käyttää hymiötä. Ei kiitos!

Vierailija
10/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että voit tosta noin vaan ottaa äkkilähdön viikoksi?!

Vierailija
11/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Mistä löytyisi nainen?

Empaattinen, iloinen, pirteä, aktiivinen, mielellään lapseton, mutta tykkäisi lapsista.

Lapsi 7v isä 43v

Olen sinua muutaman vuoden nuorempi, empaattinen, iloinen, pirteä, aktiivinen, joustava, huomaavainen, rakastavainen, hyvä kuuntelija ja taitava kokki, en nalkuta, tykkään seksistä ja olen kerännyt sen verran varallisuutta että en kaipaa miehen rahoja. Lapseton tosin en ole, minulla on 7 kk ikäinen lapsi. En kuitenkaan etsi uutta isää lapselleni, isä hänellä jo on, vaikka lapsen isä jätti minut lapsen ollessa kuukauden ikäinen. Minäkään en halua heti muuttaa yhteen. Kelpaisinko sinulle naiseksi?

Vierailija
12/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että aika hiljaista on saada miestä, joka on ikäisesi tai siitä ylöspäin. Syy saattaa olla, että haluat lisää lapsia. Kun täytät 40, niin siinä vaiheessa se esikoinen alkaa kattelee omaa kämppää tai lähtee opiskelemaan toiseen kaupunkiin, niin että se koti on sit tyhjä. Viimeistään 45 vuotiaana pitäis alottaa jo se oma elämä ilman lapsia. Kuka oikesti jaksaa yli 40v ihmisenä kuskaa lasta eka tarhaan ja sit 47 vuotiaana toivottaa hyvää ensimmäistä koulupäivää. Onnea silti lapsihaaveillesi, sen saat kun otat 20-27 vuotiaan miehen.

Vierailija
13/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans entinen YH-isä, kaksi lasta.

Pidin tiukasti kiinni siitä, että uusi puoliso olisi lapseton, mutta pitäisi omistani. Ja niin vain löytyi ihana puoliso rinnalleni, joka on vapaaehtoisesti lapseton. 

Ei kannata etsiä sieltä baarien tai yöelämän aikuispissis -osastosta, ovat kalliita ja hankalia, yleisesti ottaen raha- ja mielenterveysongelmaisia. Noita hyviä varhaiskeski-ikäisiä löytää, kunhan etsii vähän rauhallisemmista ympyröistä, järjestöt, srk:t yms. Lähdet vaikka vapaaehtoistöihin johonkin, niin sieltä löytyy.

Vierailija
14/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaakin kovin empaattiselta, kun 13 vuotiaan voi noin vaan heivata sivuun rajoittamasta. Kai tajuat, että omatoimisuudella humblebragaaminen ei ole kovin hyvä piirre vanhemmassa?

Vierailija
15/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisen lapsettomuus on jotenkin luotaantyöntävää. Tyyppi haluaisi alkaa leikkimään kotia omilla ehdoillaan ja siihen ei tietenkään naisen historia kuulu. Hän ei viitsisi edes vaivautua pitämään toisen lapsesta, vaan suosii vain ja ainoastaan omaa kullannuppuaan, joka mitä todennäköisimmin on sitten oikea lapsihirviö. Hyi, en koskisi tikullakaan, eikä kyllä tarvitsekaan.

Vierailija
16/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap? Täällä pitäisi olla kuulolla kun ketjun aloittaa;)

Vierailija
17/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti:

Mistä löytyisi nainen?

Lapsi 7v isä 43v

Olen sinua muutaman vuoden nuorempi, empaattinen, iloinen, pirteä, aktiivinen, joustava, huomaavainen, rakastavainen, hyvä kuuntelija ja taitava kokki, en nalkuta, tykkään seksistä ja olen kerännyt sen verran varallisuutta että en kaipaa miehen rahoja. Lapseton tosin en ole, minulla on 7 kk ikäinen lapsi. En kuitenkaan etsi uutta isää lapselleni, isä hänellä jo on, vaikka lapsen isä jätti minut lapsen ollessa kuukauden ikäinen. Minäkään en halua heti muuttaa yhteen. Kelpaisinko sinulle naiseksi?

Ja silti mies jätti...

Vierailija
18/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti:

Mistä löytyisi nainen?

Lapsi 7v isä 43v

Ja silti mies jätti...

Niin. Hän ei kestänyt vauva-arkea. Oliko muuta kommentoitavaa?

Vierailija
19/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojuli kirjoitti:

Täällä kans entinen YH-isä, kaksi lasta.

Pidin tiukasti kiinni siitä, että uusi puoliso olisi lapseton, mutta pitäisi omistani. Ja niin vain löytyi ihana puoliso rinnalleni, joka on vapaaehtoisesti lapseton. 

Ei kannata etsiä sieltä baarien tai yöelämän aikuispissis -osastosta, ovat kalliita ja hankalia, yleisesti ottaen raha- ja mielenterveysongelmaisia. Noita hyviä varhaiskeski-ikäisiä löytää, kunhan etsii vähän rauhallisemmista ympyröistä, järjestöt, srk:t yms. Lähdet vaikka vapaaehtoistöihin johonkin, niin sieltä löytyy.

Jep, joku lapseton lestad. nainen voisi olla hyvä. Hän on tottunut sisarustensa hoitamiseen ja siihen, että mies on perheen pomo. Hän ei juo ja viihdy yöelämässä, joten yh-isukki voi jättää kersansa naiselle huoletta ja vaikkapa tekaista naisensa kanssa puolitusinaa lasta lisää.

Tai sitten uusi äitee voi löytyä postimyyntikatalogista kauempaa.

Vierailija
20/87 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, joku lapseton lestad. nainen voisi olla hyvä. Hän on tottunut sisarustensa hoitamiseen ja siihen, että mies on perheen pomo. Hän ei juo ja viihdy yöelämässä, joten yh-isukki voi jättää kersansa naiselle huoletta ja vaikkapa tekaista naisensa kanssa puolitusinaa lasta lisää.

T

Tässä on täydellinen konsepti AP:lle. Suositukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä