Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma kylässä-tapahtuma...

05.05.2006 |

oletteko olleet? mitä kaikkea siellä on? kannattaako tulla kotkasta " asti" ? viihtyykö nelivuotias vesselikin siellä? kertokaahan jotain!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä Kotkasta saakka lähtisi kyseiseen tapahtumaan. Olen joskus ollut siellä vapaaehtoisena erään järjestön mukana ja otin silloin nelivuotiaani mukaan. Vuosi on siis ollut 2001. Meillä ei nyt oikein koskaan ole ollut liikaa rahaa, niinpä sain aika paljon tapella, kun lapsi olisi halunnut syödä jotain ja minulla ei ollut penniäkään (jos muistan vuoden oikein, niin tuo on ollut markka-aikaa) mukana. Niinpä jouduimme vain kävelemään ympäri ja katsomaan kaikkea kaukaa.

Sattuneista syistä en ole tuon jälkeen enää mennyt siihen tilaisuuteen vapaaehtoistyöhön, enkä muutenkaan:)

Vierailija
2/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aina ollut siellä järjestömme edustajana, paitti parina kertana olen ollut matkoilla. Tänä vuonna aikon kylläkin olla vaan katselijana.

Minusta se on todella kiva jos on siis kiinnostunut järjestötoiminnasta, eri maista ja mantereista ja kaikesta mitä siihen liittyy.

Siellä on kivaa musiikkia, hyviä esiintyjiä, ja ruokakojuja joista voi ostaa esim. intialaisia, afrikkalaisia ym. ruokia.

Sitten tietty siellä on mukavia ihmisiä. Suomalaisia ja maahanmuuttjia.

http://www.maailmakylassa.net/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin viihtyvän, ainakin, jos on hyvät ilmat. Paikan päälle on helppo löytää. On musiikkia, ruokaa, järjestöbasaari yms. Ja voihan reissuun ympätä muitakin nähtävyyksiä, jos haluaa. Järjestöpuolella olen ollut monena vuonna, nytkin menossa ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
4/7 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haris pesueineen ollut siellä monena kesänä, sman ikäinen jälkiklasvu viihtynyt hyvin :)

Ja voihan sitä ottaa itse mukaa nvaikka juomisia ja välipalaa, ostaa jotain hyvää eksoottista sitten paikan päältä, ei mulla oo paljoo rahaa siellä ikinä mennyt, kiva kulkea ja katsella ja useana kertana ollut hyviä esiintyjiä !! Olen ainakin itse menossa!!

Vierailija
5/7 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kiva pyöriä ja yleensä törmää moniin tuttuihinkin.

Nettiosoite on muuten

http://www.maailmakylassa.fi/

Vierailija
6/7 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu siellä lasten kanssa, katseltu esityksiä , kuunneltu musiikkia ja maisteltu erilaisia ruokia.

Tänä vuonna täytyy nähdä lasten kanssa Paukkumaissi =)

Vierailija
7/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennäänkö yhdessä????