Jari Aarnion veli rikollinen
Mitä ajatuksia teissä herättää? Mua ainakin alkoi todella kiinnostaa Aarnion lapsuuden perhe ja sen olosuhteet.
Kommentit (8)
Miksi tämä nyt vasta sua sitten alkoi kiinnostaa? Olet varmaan aikalailla tv:n armoilla elävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä nyt vasta sua sitten alkoi kiinnostaa? Olet varmaan aikalailla tv:n armoilla elävä.
Olen kissavahtina asunnossa, jossa on tv ja kyllä, kuulin tästä eilen sieltä. Kotona minulla ei ole tv:tä.
So?
Tutkitusti poliiseilla ja rikollisilla on samanlainen persoonallisuus ja samanlainen ajattelutapa. Ei ole siis mikään ihme, jos samasta perheestä löytyy sekä poliisi että rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Aarnio ite?
Taitaa olla lainvoimainen tuomio ainakin yhdestä jutusta. Eli perheessä ainakin kaksi rikollista lasta, toinen myös vuoden poliisi, tosin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kissavahtina asunnossa, jossa on tv ja kyllä, kuulin tästä eilen sieltä. Kotona minulla ei ole tv:tä.
So?
Näin ajattelinkin, että vasta tv sai sinut asiasta kiinnostumaan, muutenhan nämä ovat jo vanhaa tietoa, jos muuten on netti ollut käytössä ja sieltä seuraa tapahtumia :)
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti poliiseilla ja rikollisilla on samanlainen persoonallisuus ja samanlainen ajattelutapa. Ei ole siis mikään ihme, jos samasta perheestä löytyy sekä poliisi että rikollinen.
Mielenkiintoista.
Mun veli on mies, pitäiskö mua paheksua sen johdosta jotenkin?