Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikilaihduttaja! Mikä oli se viimeinen oljenkorsi, jolla sait painon alas?!

Vierailija
25.09.2018 |

Tahdonvoima kestää aina viikon, kaksi ja sitten huomaamatta lopahtaa.

Olisi kiva kuulla onnistumisia :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys siitä, että elintapojen muutos on loppuelämän juttu, eikä painonpudotukseen tai sen painon poispitämiseen tarvitse dieettejä (ne alkaa ja loppuu), kovaa treeniä (en jaksa, eikä kiinnosta, en ole urheilija) tai itseinhoa.

Syön kaikkea, välillä myös roskaruokaa, mutta pyrin pitämään järjen päässä. Liikun, mutta harrastan lajeja, jotka ovat mukavia, vaikka ne ei polttaisikaan eniten kaloreita. Asetin painonpudotustavoitteen kiloina, mutta aikaraja on pitkä. Sen sijaan, että laihduttaisin vuodessa, pudotankin painoni kolmessa. Jos väsyttää ja sorrun pakastepitsaan, syön sitten seuraavalla aterialla taas paremmin. Elämä on ja kaikkea sattuu, mutta ei se auta surkutella. Pitää pyrkiä seuraavalla kerralla parempaan.

Vierailija
22/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, masennus, ahdistus raha-asioissa ja koin syyllisyyttä syömisestä, kun olen lihava. Vuoden aikana hävisi 20 kiloa kuin tuhka tuuleen. Nyt olen normaalipainossa ja suht hoikka, mutta korvien välistä läski ei ole vielä lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kokonaan leivän syömisen. Laihdutin 65->58. Eli normaali painon sisällä. Leivässä on hirveästi kaloreita ja saatoin syödä kolme ruisleipää putkeen koska se oli niin hyvää. Päällä margariinia, leikkelettä ja juustoa! Tilalle olen ottanut maustamattoman jugurtin , marjoja, pähkinöitä ja mysliä. Annoksen syömiseen menee kauemmin niin ei tule santsattua.

Syön pieniä annoksia noin 4h välein. Alkoholia max kerran kuukaudessa. Herkkupäivä kerran viikossa (esim. 300g karkkia) Urheilua harrastan 1-4 kertaa viikossa noin tunnin kerrallaan. Mulla meni noin 5kk, että alkoi näkymään vartalossa.

Vierailija
24/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin jouduin useamman hampaanpoiston vuoksi nestemäiselle ruokavaliolle, ja siitä se sitten lähti. Pari ekaa päivää olivat kamalia ja nälkä vaivasi koko ajan, mutta sen jälkeen olin useamman kuukauden nesteiden varassa. Paino laski 113kg -> 91kg parissa kuukaudessa.

Ikävä kyllä lihoin takaisin erään kriisin myötä, mutta nyt aloitin nesteet uudestaan. Tarkoitus olisi pysyä mahdollisesti loppuelämä tällä ruokavaliolla, kroppani voi paljon paremmin kun ruoka tulee nesteinä sisään! Esim. IBS on rauhoittunut aivan hirveästi ja tulee juotua tarpeeksi kerrankin.

Vierailija
26/28 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin jouduin useamman hampaanpoiston vuoksi nestemäiselle ruokavaliolle, ja siitä se sitten lähti. Pari ekaa päivää olivat kamalia ja nälkä vaivasi koko ajan, mutta sen jälkeen olin useamman kuukauden nesteiden varassa. Paino laski 113kg -> 91kg parissa kuukaudessa.

Ikävä kyllä lihoin takaisin erään kriisin myötä, mutta nyt aloitin nesteet uudestaan. Tarkoitus olisi pysyä mahdollisesti loppuelämä tällä ruokavaliolla, kroppani voi paljon paremmin kun ruoka tulee nesteinä sisään! Esim. IBS on rauhoittunut aivan hirveästi ja tulee juotua tarpeeksi kerrankin.

Siis niiku mitä nesteitä juot?

Vierailija
27/28 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin viikon tai 10 päivän nestepaasto. Kun on päässyt kolme päivää paastolla häviää kaikki mieliteot ja nälkä.

Paaston jälkeen tiukka ruokavalio eli karsitaan pois ne tutut hiilarit sokerit ja kaikki mätöt ja tietysti alkoholi. Lisätään liikuntaa jotta paikat ei ala roikkua. Käveltiin riittää kun kävelee ai ainakin 20000 askelta päivittäin työ ohella. Sisulla, suomalaisella sisulla. Sit jääkaapin oveen kuva jostain siiderivalaasta muistuttamaan etten tahdo olla tuollainen enkä tulla tuollaiseksi.

Vierailija
28/28 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puntarin. Käyn joka aamu tyhjällä vatsalla puntarissa. Syön sen mukaan, pitääkö laihduttaa vai onko pysynyt maagisen rajan alapuolella. Tämä on ollut minun konstini 47 vuotta jo, viisitoistavuotiaasta lähtien, Tosin vanhenemisen myötä olen nostanut maagista rajaa parilla kilolla, samoin raskauksien aikana olin lempeä itselleni. Ilman joka-aamuista puntarillakäyntiä paisuisin kuin ilmalaiva, ruokahaluni on suunnaton. Syön myös rautakuurin silloin tällöin että ferritiiniarvo pysyisi hyvänä.