Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikilaihduttaja! Mikä oli se viimeinen oljenkorsi, jolla sait painon alas?!

Vierailija
25.09.2018 |

Tahdonvoima kestää aina viikon, kaksi ja sitten huomaamatta lopahtaa.

Olisi kiva kuulla onnistumisia :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella ruualla, että sitä tahdonvoimaa ei edes tarvitse.

Vierailija
2/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus. 10v laihdutusyrityksiä takana, karppauksella lähti 20kg puolessa vuodessa eikä ole tullut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lukisit tuon tahdonvoima kirjan? Siinä on selitetty miksi tahdonvoimasi ehtyy ja miten parannat sitä.

Vierailija
4/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:2:3 Aineenvaihduntadieetillä. Lainaa/osta Haylie Pomroyn kirja ja opiskele uusi tapa syödä. Tää on oikeasti helppoa.

Vierailija
5/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ryyppäämisen. Mun kalorit tuli viikonloppuviineistä.

Vierailija
6/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja osaava PT + motivaatio ja se ettei ota asennetta "dietti" ja tavoitetta "-50kg huomenna" vaan alottaa pienesti, koittaa ettiä sen oman jutun jota jaksaa noudattaa pitkään eikä vaan sitä viikkoa.  Ja sellasen mikä on realistinen ja mahdollista. Ei niin että heti kaikki herkut pois ja heti 7krt viikossa salille ja sitten oletkin jo ihan kypsä ja kuollut sen viikon päästä tai että vetelee jotain keittoja ja imee sellerinvarsia. Pitää syödä kunnolla ja mieluusti vaikka sitä samaa kun ennenkin ensin ja vaan vähemmän tai säännöllisemmin (mikä itselle on se isoin ongelma) ja siitä pikkuhiljaa koittaa ettii sen oman tavan ja jutun mikä sopii sulle. Ja lisäks just semmosen uhreilulajin josta tykkää ja semmoset ruuat jota jaksaa syödä. Alku on aina vaikee, pitäs vaan jaksaa pitää se pää ja itsekuri kun on alottanut jotain eikä sortua heti kun vähän väsyttää tai kiukuttaa tai joku tarjoaa pullaa. Ihan oikeasti, oli tosi vaikeaa ensalkuun kieltäytä kaikista houkutuksista ja saaha muut etenkin tajuamaan et EI en syö sitä marketna tekemää porkkanakakkua vaikka kuinka olis hyvää. Oikeasti ympäristo sabotoi aika paljon nopeasti mut sillo pitää ite olla vahva :) !

T. -60kg 3 vuoden aikana tiputtanut ja 1v tavoitepainossa jo pysynyt :)  

Vierailija
7/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania. Ei ollut nälkä ja liikuin järkyttäviä määriä päivässä.

Vierailija
8/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh, lchf, optimal diet. Siinä mun tie ja sillä tiellä olen edelleen. Tämä siis niin, että noin kahdeksan vuotta sitten kun painoin 95kg ja tutustuin aiheeseen, niin alussa aloitin sellaisella omatoimisella vhh:lla. Luin kirjan Ruokavallankumous ja se laittoi kyllä ajattelemaan. Eli ensin söin vain sellaisia juttuja, missä oli alle 5ghh/100g, söin rasvaa siihen hiilarin tilalle, mutta en uskaltanut sillä läträtä kuitenkaan ja se rasvan laatukin ja muidenkin makroravinteiden laatu oli ehkä vähän pielessä. Sitten vaan se rasva tuli tutuksi pikkuhiljaa ja ruokavalioni alkoi muistuttamaan runsasrasvaista vähähiilarista eli lchf:ää. Kunnes löysin herra Kwasniewskin ja hänen Optimaalisen ruokavalionsa ja aloin painottamaan lchf:ssäni ruoka-aineiden biologista arvoa ja ravintopitoisuutta. Optimal dietin makrosuhteet ja harvoin syöminen sopivat minulle täydellisesti ja näin minusta tuli rasvalla läträäjä.

Paino ei ole minulla lainkaan pääasiassa vaan terveys. Ilahduttavaa kuitenkin oli ja on se, että paino on pikkuhiljaa hilautunut alas normaalipainoon. Aloittaessanihan olin vaikean lihavuuden alueella.

Vierailija
9/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko linkkiä tuohon tahdonvoimaan liittyvään kirjaan?

Vierailija
10/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusleikkaus.

Vierailija
11/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakuuri.

Vierailija
12/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ruoalla ei tarvitse tahdonvoimaa? Kun on kaikkiruokainen...

Vierailija
13/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova stressi. Siirryin itselleni aivan liian vaativaan työpaikkaan, jossa olen vieläkin. ON ollut pakko käyttää illat ja suuri osa öistäkin töiden opiskeluun ja tekemiseen. Ruokahalu on mennyt, ei sitä stressikierroksilla te ruokaa mieli. Painonpudotus 2 vuodessa 34 kg.

Vierailija
14/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla järkevästi. Laihduttaminen lihotti minua. Kaikki paino tuli aina takaisin korkojen kanssa. Minun olisi vain nuorena pitänyt hyväksyä pullukkuuteni, niin olisin säästynyt paljolta (muun muassa 40 ylikilolta). Lopetin laihduttamisen ja koko aiheen ajattelemisen. Syön terveellisemmin, liikun kun tuntuu siltä ja silloin tällöin pidän herkkupäivän. Yritän keskittyä positiivisiin asioihin. Aiemmin mässäsin, koska olin niin usein stressaantunut, huonotuulinen ja vertasin itseäni muihin. Vieläkin on ylipainoa mutta vähemmän kuin ennen.

Vierailija
15/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Olin niin loppu että unohdin syödä.

Vierailija
16/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin leivän

Vierailija
17/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero. Olin niin loppu että unohdin syödä.

Ikävä kuulla, mutta lisäplussaa sinulle, jos avioero edes miltään osin liittyi sinun painoosi. (Ja onnittelut ja tsempit, vaikkei olisi liittynytkään.)

Vierailija
18/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin allergioiden takia vehnän ja sitten lopulta myös sokerin. Ei ollut sokerihiirelle helppoa, mutta kun iho meni niin pahaan kuntoon, ettei kerta kaikkiaan niitä enää voinut syödä, niin siinä se sitten lähti.

Vierailija
19/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkaus.

5-6 kertaa päivässä 200 grammaa ruokaa kerralla ja ennen sekä jälkeen syömisen ei saa juoda mitään vaan antaa ruoan olla kaikessa rauhassa mahalaukussa. Väliajalla sitten 1,5 litraa vettä ja puoli litraa rasvattomia maitotuotteita.

Tuon voi toteuttaa ilman leikkaustakin.

Vierailija
20/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä ongelmaa, enempi ongelma satunnainen turvotus ja alhainen paino.

Testaa kilpirauhanen.