Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vanhana vasta tajuan, kuinka kateellisia naiset oli mulle nuorena

Vierailija
25.09.2018 |

Olin nuorena todella nätti, saatte alapeukuttaa, mutta niin se vain on. Itse en sitä silloin tietenkään tajunnut, olin vähän ujo ja kiltti luonteeltanu, ja kasvatettu siihen, että vaatimattomuus kaunistaa.

Muut naiset kohtelivat minua todella huonosti: olen kuullut kaikki tylytykset ja selän takana puhumiset mitä olla voi.
En osannut pitää puoliani, pahoitin vain mieleni ja yritin olla huomaamaton. Mulla on ollut kuulemma mm. liian valkoiset hampaat, tekariksikin juorutut, silikonit (ei ole, olen isorintaisesta suvusta), vaatteet oli vääränlaiset, työssä etenemiset torpattiin ja virheitä etsittiin suurennuslasin kanssa.
Mulla on vielä hyvä ja menestynyt puoliso, ja sekin tietenkin ärsytti.

Nyt 45+ ja saan olla rauhassa. Olisinpa saanut ja osannut nauttia nuoruudesta ilman katkerien eukkojen ilkeyttä.

Muistakaa muut nuoret naiset, että ette murru tällaisten kokemusten takia. Itselläni meni itsetunto vuosiksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Kaikki eivät sitä kohtaa.

Vierailija
2/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, totta. Minä onnekseni oivalsin sen "jo" nyt, 25-vuotiaana. Liian kauan siinä kesti tosin. Nyt kuljen pää pystyssä onnellisena ollessani juuri minä.

Naiset käyttäytyvät välillä todella akkamaisesti, mutta minkä ne sille kateudelleen voi kun ovat niin syvällä siinä. Surullisinta on, että he voisivat suht helposti ehostaa omaa ulkonäköään ja/tai tyyliään, mutta sen sijaan murjottavat ja käyttäytyvät käärmemäisesti muita kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miehetki osaa olla :D...

Vierailija
4/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret on kauniita.

ÖÖ puhuttiinko 25 vuotta sitten silareista?

Vierailija
5/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kuin minun kirjoittama, paitsi minulta puuttuu mies.

Naisten ilkeys on rajaton, varsinkin jos lisätään vielä mustasukkaisuus päälle.

Sain kuulla ulkonäöstä kaikenlaista vattuilua, vaikka olin, ja olen todella ujo. En osannut sanoa vastaan, ja sekös vielä yllytti niitä.

Vierailija
6/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella kaunis kaveri ja olin kateellinen hänelle, mutta hän oli niin kiva ja aurinkoinen ihminen, että kateus jäi aidon ystävyyden peittoon. Olin iloinen hänen menestyksestään ja hänen puolestaan. En koskaan tahallani syrji kaunottaria ja minusta sellaisella vai näyttäisi itsekin entistä surkeammalta. Mutta meidän tavallisten ja vaatimattoman näköisten naisten puolustukseksi on sanottava että todella kaunis nainen on tiukka paikka. Tuntuu se pahalta jos oma mies haaveilee ja hurmaantuu, ja sillehän ei mitään voi, eivät miehetkään voi sitä estää ja silmiään kaivaa päästä pois. Miettikääpä kaunottaret omalle kohdalle, jos se teidän tosi rakas ihana uskollinen mies himoitsisi bestistänne tai työkaverianne. Olisihan se aika pahan tuntuista vai mitä? Eikä ole kiva jäädä seinäruusuksi, kun vierestä viedään aina se toinen. Kyllä vaatimattoman näköiset naiset kaipaa miesten huomiota siinä missä kaunottaretkin, mutta tasan ei mene onni.

Vierailija
7/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret ei todellakaan ole kauniita.

Itsellä ihan sama kokemus. Ja nyt 40+ iässä saa vihdoin olla rauhassa

Vierailija
8/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon asioita mitä ei nuorempana välttämättä ymmärrä välttämättä, toki henkisesti varhaiskypsiäkin ihmisiä on kyllä....  Perspektiivi muuttuu asioihin iän myötä.

Muista kuitenkin että 45+ on nuori vielä, jos ajattelee jonkun 70+ ihmisen näkökulmasta katsoen.

Vierailija
9/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toisaalta jatkuvasti huomion kohteena oleminenkin voi olla joskus rasittavaa?

Vierailija
10/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoitu pelkästään naisiin tämä kysymys. Yleensäkin tuntuu, että aitojen kohteliaisuuksien jakeleminen olisi täydellisen tiukkaa nollasummapeliä. Edes murusia ei anneta muille ellei itsellä ole todella paljon mojoa.

Vierailija
11/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se muiden naisten kateellisuus johdu aina edes kauneudesta, vaan jos on vaikkapa jotenkin ”huomiota herättävä luonne” niin saa sitä kateutta ja ikävää käytöstä osakseen. Itse olen todella vaatimattoman näköinen pullukka, mutta luonteeltani en ole mikään hissukka, joten olen jatkuvasti joutunut akkaporukoiden pskan jauhannan kohteeksi.

Vierailija
12/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa AP. Me miehet olemme ymmärtäneen jo aikoja sitten että suurin osa naisista on tyhmiä h_______________________u     oria. Sinä oelt varmasti aarre ;)

Vierailija
13/13 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kokemuksia on varmaan monella. Katkerat naiset käyttävät aikansa mieluummin muiden lyttäämiseen kuin esimerkiksi liikuntaan ja itsestään huolehtimiseen, ettei tarvisi muita kadehtia.

Totta, että on paljon miehiä, jotka tuijottavat viehättävää naista suu auki, vaikka oma puoliso olisi vieressä. Ei tunnu varmasti hyvältä, mutta ei se ole sen viehättävän naisen syy.

Ainakaan en ole tällaista käytöstä miehiltä rohkaissut ja minuakin inhottaa miesten tuollainen käytös.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi