Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi unohtaa SYÖDÄ?

Vierailija
25.09.2018 |

Nämä jotkut bimbot aina päivittelee miten eivät ole muistaneet syödä mitään koko päivänä. Kertokaa miten joku voi muka unohtaa syödä? :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan muista syödä kun töissä on niin kiire ja varsinki jos ei satu oleen nälkä koko päivään.

Vierailija
2/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotkut bimbot aina päivittelee miten eivät ole muistaneet syödä mitään koko päivänä. Kertokaa miten joku voi muka unohtaa syödä? :D

Se on sieltä sohvalta helppo huudella. Joskus töissä on vaan niin kiire, ettei ehdi saati muista. Suosittelisin sinunkin kokeilemaan työntekoa, niin ei tarvitsisi itseäsi tietämättömyydellä nolata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Jos on paljon tekemistä ja kiire niin kyllä siinä syöminen ekana unohtuu. Mut hei, eipähän oo paino-ongelmia.

Vierailija
4/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti välitä syömisestä (olen nirso ja suurinpiirtein kaikki ruoka maistuu pahalta), se nyt on sellainen välttämätön pakko jos haluaa pysyä hengissä. Syön silloin kun on nälkä tai tulee heikko olo. Jos kumpaakaan ei tule niin saatan helposti olla päivän syömättä ja seuraavana päivänä syödä sitten enemmän. Tiedän ettei ole kovin terveellistä ja yleensä pyrinkin syömään mahdollisimman säännöllisesti

Vierailija
5/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu, jos on sellasta tekemistä että ajantaju katoaa tai ei ehdi syömään. Minulla ainakin näläntunne katoaa kun tietty piste on ylitetty ja voin olla ihan hyvin tällöin iltaan asti syömättä. Onneksi näin harvemmin käy, lihoisin varmaan muuten muodottomaksi, kun ahmisin nälkävelkaani umpeen.

Vierailija
6/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole joskus tarvinut ruokaa ja olen ollut ilman rahaa ja pärjänyt hyvin pelkällä vedellä. Hyvällä vedellä pärjää hyvin. Nyt minulla on rahaa ja välillä syön turhaan kuten tänään, olisin pärjännyt vain vedellä. Joskus viellä elän vain vedellä mutta nyt minulla on hankala elämäntilanne sellaiseen elämäntapaan koska houkutuksia tulee nykyisestä elämäntavasta. Ei ruoka ole pakko syödä jos on puhdasta vettä.

Donald Trump myös sanoi että ihminen pärjää pelkällä vedellä.

Donald trump pärjääkin välillä pelkästään appelsiini mehulla joka on vesipitoista. Tyhmää väittää vastaan ja tähän asiaan liittyen on paljon idiotismiä idiooteilta.

Vierailija
7/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti - kas kun kaikki  eivät elä syödäkseen kuten sinä ap.

Ketoosissa ei ole nälkä joten syöminen voi  hyvinkin unohtua. Ei se ole bimboa.Sä varmaan syöt kellon määräämänä aikana oli  nälkä tai ei?

Vierailija
8/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti jos on keskittynyt muihin asioihin. Minäkin havahdun välillä siihen että "hetkonen kello on yli kuusi enkä ole syönyt aamupalan jälkeen juuri mitään, ei ihme että heikottaa". Ruoka ei määritä elämääni, tietysti nälkä tulee mutta sen helposti kuittaa syömällä esim banaanin ensihätään ja ajattelemalla että "syön ruuan sitten tunnin päästä kun tämä homma on hoidettu". Ja sitten se homma venähtääkin tai tulee joku uusi juttu ja syöminen unohtuu kokonaan. Juon myös melko paljon kahvia joka pitää nälän tunnetta poissa, eli siksikään en aina huomaa syödä.

Vierailija
9/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ruoka ei ole ihmisen teknologiaan soveltuvaa ja tämä on pääosin ruokakuntamme ruuista.

Sen takia on esim. Vegaaneja kuten minä.

Vierailija
10/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimboista en tiedä, mutta itse toivun syömishäiriöstä. Vietin koko teini-ikäni ja suurimman osan (varhais)aikuisuuttani vältellen syömistä ja miettien kaikkia erilaisia keinoja, joiden avulla selviäisin vielä yhden päivän ennenkuin pitää syödä. Vietin niin monta vuotta vältellen syömistä (ja ignooraten näläntunteen) ettei siitä ikinä tullut kunnollista rutiinia, en osaa reagoida nälkään kunnolla. Unohdan nykyäänkin syödä ellen laita puhelimeen muistuksia päivittäin tiettyihin kellonaikoihin.

Tosin itse olen tästä hyvin hiljaa, koska mielestäni on todella noloa että kolmekymppisellä akalla on tällaisia ongelmia syömisen kanssa, ihmiset mieltävät syömishäiriöt angstisten teinien ongelmiksi.

Vierailija
11/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei ymmärrä toisen ihmisen teknologiaa/tekniikkaa ruoasta niin on vaikea olla vegaani, mutta silti voi olla vegaani vaikka erehtyy seurasta syömään jotain muuta. Sen takia en myöskään moiti vegaaneja mitä monet vegaanit tekevät.

Vierailija
12/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen robotti.

Vierailija
13/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "muistamattomuus" kertoo jostain vakavasta sairaudesta. Yhtä hyvin voisi sanoa, etten muistanut hengittää. Syöminen kun on yksi elämän peruspilareista.

Vierailija
14/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimboista en tiedä, mutta itse toivun syömishäiriöstä. Vietin koko teini-ikäni ja suurimman osan (varhais)aikuisuuttani vältellen syömistä ja miettien kaikkia erilaisia keinoja, joiden avulla selviäisin vielä yhden päivän ennenkuin pitää syödä. Vietin niin monta vuotta vältellen syömistä (ja ignooraten näläntunteen) ettei siitä ikinä tullut kunnollista rutiinia, en osaa reagoida nälkään kunnolla. Unohdan nykyäänkin syödä ellen laita puhelimeen muistuksia päivittäin tiettyihin kellonaikoihin.

Tosin itse olen tästä hyvin hiljaa, koska mielestäni on todella noloa että kolmekymppisellä akalla on tällaisia ongelmia syömisen kanssa, ihmiset mieltävät syömishäiriöt angstisten teinien ongelmiksi.

Siinä ei ole mitään noloa, että on sairas. Kuka tahansa voi olla. Ei sairaudet (edes syömishäiriöt) kysy ikää. Minusta on suuri vääryys syyllistää sairaita. Apua he tarvitsevat eivätkä syytöksiä. Sinä näytät onneksi saaneenkin apua, kun olet omaksunut tuollaiset muistutusten kaltaiset apukeinot paranemista edistämään. Se on hienoa! 

Vierailija
15/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ehkä niinkään ole siitä, ettei muista syödä. Terve ihminen kyllä muistaa, vaikka olisi mitä tekemistä. Enemmän kyse on siitä, ettei tule syöneeksi, koska tekee jotain sellaista, jota ei halua/voi keskeyttää syömisen ajaksi. 

Vierailija
16/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen "muistamattomuus" kertoo jostain vakavasta sairaudesta. Yhtä hyvin voisi sanoa, etten muistanut hengittää. Syöminen kun on yksi elämän peruspilareista.

Afrikan länsiosissa ollaan opetettu afrikkalaisia olemaan hengittämättä heidän plantaasien ruokien avulla.

Jostain tämä tietoisuus tulee.

Hollantilainen mies on jäässä oikealla hengitystekniikalla eikä hän palellu.

Jostain nämä asiat tulevat. Ihmisen täytyy tietää mitä tekee jos on syömättä.

Monet eivät juo vettä eivätkä syö ja se on väärin.

Vierailija
17/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen jotain mieluista niin ei edes tule nälkä, pitää ihan kelloa katsomalla tiettyyn aikaan syödä tai jää syömättä.

Vierailija
18/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida koskaan ollut todella rakastunut ^^

Vierailija
19/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yli 100kg mieheni on tuollainen:) Jos en muistuta häntä (on kotitoimistolla) niin lounas jää aina väliin. Havahtuu siihen että alan tekemään iltaruokaa ja sitten onkin kova nälkä. Hän voi keskittyä tekemisiin niin ettei huomaa ajankulua mutta hänellä on tosi harvoin näläntunnetta muutenkaan. Syö silti ihan normaalikokoisia annoksia, jopa pieniä miehen annoksiksi.

Mä taas en unohda ikinä! 3-4 tunnin välein kroppa ilmoittaa jos sokerit alkaa heittämään ja tulee näläntunne. Jopa yöllä kolmen aikaan saattaa iskeä nälkä ja käyn syömässä 1/2 banaanin:) Silti olen pieni ja hoikka.

Vierailija
20/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistuneet eivät syö. He vain nauttivat vedestä mutta on sellaisia jotka valaistuvat toisen valaistumiseen eivätkä kunnioita veden lähdettä joten siitä ollaan menetetty arvot eikä se ole enää ruokaa silloin. Vesi on myös ruokaa mutta nyky teknologia ei tue sitä koska maapalloamme ollaan pilattu maanriistoilla. Pohjautuu hyvin tähän että valaistuneilta pilataan valaistuminen keinolla millä hyvänsä mutta tästäkin voi oppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan