Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen opettajia paikalla?

Vierailija
25.09.2018 |

Olen aina miettinyt että huomaako opettajat ikinä jos oppilas/työkaveri on heihin ihastunut? Joten sinä, yläasteen opettaja, kerro jotain itsestäsi ja kokemuksistasi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ihastutteko koskaan salaa oppilaisiinne? (ei ap)

Vierailija
2/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkavapaalla, mutta yläkoulun ope olen. Joskus huomaa oppilaan ihastumisen. Normaalia ja ohimenevää, joskus harvoin se on hieman häiritsevää, jos oppilas on kovin tungetteleva. Joskus kokee itse jotain ihastumisen kaltaista, koska kyllähän ihailu imartelee, mutta hyvin nuoriahan yläkoulun oppilaat ovat, joten ei se mitään oikeaa ihastumista ole, mistä voisi oikeasti mitään seurata. Enemmän sellaista persoonaan ihastumista kuin mitään seksuaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululaiset ovat niin pieniä... Ei heihin ihastu tai eivät he ihastu enää yli 30v opettajiin.

Vierailija
4/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkavapaalla, mutta yläkoulun ope olen. Joskus huomaa oppilaan ihastumisen. Normaalia ja ohimenevää, joskus harvoin se on hieman häiritsevää, jos oppilas on kovin tungetteleva. Joskus kokee itse jotain ihastumisen kaltaista, koska kyllähän ihailu imartelee, mutta hyvin nuoriahan yläkoulun oppilaat ovat, joten ei se mitään oikeaa ihastumista ole, mistä voisi oikeasti mitään seurata. Enemmän sellaista persoonaan ihastumista kuin mitään seksuaalista.

Ikä, skp, aine?

Vierailija
5/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoululaiset ovat niin pieniä... Ei heihin ihastu tai eivät he ihastu enää yli 30v opettajiin.

Itse kyllä aikoinani ihastuin. Opettaja tuskin huomasi mitään, samaa sukupuoltakin olimme enkä tuonut sitä mitenkään esiin.

Vierailija
6/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule yläkoululaiset ihastuu päälle nelikymppisiinkin

Vierailija
7/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika kamalan vaivaannuttavaa kun joku yläkoululainen yrittää flirttailla. Sattuu sitä joskus, minullakin ikää jo yli 35 v. Pitää olla tosi tahdikas, kun ei kuitenkaan saa myöskään lytätä toisen itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi