Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei.. Ostin liian pienen kypärän

Tiukka
25.09.2018 |

Sen siitä saa kun menee "muka asian tuntevaan liikkeeseen" ostamaan kypärää. Tarvitsin uuden kypärän moottoripyöräilyyn ja ostin liian pienen kypärän. Sovitin useampaa tarjouksessa ollutta mallia,ja myyjä neuvoi ostamaan mahdollisimman tiukan jotta on turvallinen. Kuitenkin heti parin kilometrin ajon jälkeen alkoi päänsärky,ja kypärä puristamaan aivan älyttömästi.
Oli pakko ajaa sivuun ja repiä kypärä pois päästä ettei pökerry tajuttomaksi. Kysyin vaihtoa,mutta kypärä on ale tuote eikä sillä ole vaihto oikeutta. Yritin taas ajaa tuo kypärä päässä mutta puristaa niin ikävästi ettei onnistu. Olisi pitänyt ostaa riittävän väljää kokoa oleva kypärä. Harmittaa vaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin kerran kypärän joka tuntui kaupassa täydelliseltä mutta noin vartin ajon jälkeen alkoi kerryttää otsaan sellaista karmeaa puristuksen tuskaa. Todella ärsyttävä tilanne. Ainoa keino jonka keksin tuolta välttymiseksi on pitää kypärää päässä siellä kaupassa todella pitkään.

Vierailija
2/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa riittävän iso kypärä

Vierailija
4/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tilaa liian pieneen moottoripyöräkypärään niin, että olen leikannut pehmusteen päällyskankaan auki ja leikannut vaahtomuovipehmusteista paksuutta pois saksilla. Kankaan aukot olen ommellut kiinni pienin pistoin. Saumoja ei kannata laittaa sellaisiin kohtiin, jossa ne tulevat suoraan ihoa vasten.

Moottoripyöräkypärä kannattaa koeajaa. TÄmä onnistuu yleensä alan liikkeessä.

Vierailija
5/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt tilaa liian pieneen moottoripyöräkypärään niin, että olen leikannut pehmusteen päällyskankaan auki ja leikannut vaahtomuovipehmusteista paksuutta pois saksilla. Kankaan aukot olen ommellut kiinni pienin pistoin. Saumoja ei kannata laittaa sellaisiin kohtiin, jossa ne tulevat suoraan ihoa vasten.

Paljon helpompi konsti on hakata vasaralla pehmusteita isommax

Vierailija
6/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot mistä kohtaa kypärä painaa.

Sitten otat sisäpehmikkeet pois ja painelet ruokalusikan kanssa styroksia niiltä kohdin kasaan. Laitat pehmikkeet takaisin ja eiku kovaa ajoa.

Äläkä kuuntele niiden höpöhöpöpuheita, jotka väittävät että tälläkeinoin kypärä muuttuu maailman vaarallisimmaksi murhavälineeksi, kypärä on halvin henkivakuutus yms pashkapuhetta.

Vierailija
7/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, miten vaahtomuovin saa vasaralla hakkaamalla isommaksi.

Vierailija
8/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vain se yksi kypärä ?

Vierailija
9/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna x kirjoitti:

"Vain" yksi kypärä? Onko se jotenkin tavallisempaa, että ihmisellä on monta kypärää?

Vierailija
10/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelet styroxia kasaan tai Vuolet puukolla pois

Vierailija
11/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna x kirjoitti:

"Vain" yksi kypärä? Onko se jotenkin tavallisempaa, että ihmisellä on monta kypärää?

Kyllä meiltä löytyy toinenkin vanhempi kypärä jota olen joutunut tähän asti käyttämään. Sekään ei ole sopiva ja se on rikki. a.p

Vierailija
12/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
13/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljä kirjoitti:

Tämä.

Jokaiseen ketjuun tarvitaan ainakin pari tällaista ihmistä.

Vierailija
14/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin reilun kokoisen skootterikypärän. Ei hikoa pää kuumalla kelillä kun ilma kiertää kypärän sisällä. Kampaus pysyy siistinä eikä meikit sotkeennu.Kylmillä kelillä sopii villapipo alle.

Vierailija
15/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti..? Pitäisikö hakata pehmusteet kasaan vai repiä irti ? Ei nuo pehmusteet taida irrota, ja en viitsisi repiä väkisin. Kypärä puristaa otsasta ja poskista

Vierailija
16/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu painelet vaikka kantapäällä kypärän otsan kohtaa lattiaa vasten niin painuu kyllä sen verran. Poski pehmusteet on yleensä irrotettavat ja niitä saa ohuempia tiettyihin kypäriin.

Vierailija
17/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta

Vierailija
18/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan usko noita typeryyksiä. Osta uusi kypärä jos suinkin mahdollista. Yksi neuvo on.!! Täytetty ilmapallo kypärän sisään pariksi päiväksi,painaa pehmusteita tasaisesti.!!!

Vierailija
19/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypärä menee siitä kyllä pilalle. Parempi konsti on hakata vasaralla päätä pienemmäksi.

Vierailija
20/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi ja sopiva kypärä, sinulla on vain yksi ja kohtalaisen tarpeellinen pää, johon varaosia ei oikein löydy. Myy epäsopiva kypärä, uutena käy kaupaksi. ÄLÄ ryhdy painelemaan tai muotoilemaan pehmusteita, turvallisuus huononeee.