Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset kestivät vain päivän / vaihdevuosien oire kenties? Kokemuksia kaivataan

Vierailija
24.09.2018 |

Onko muilla vaihdevuosi-ikäisillä samanlaista ollut? Eli minulla on kierto heitellyt viimeisen vuoden ajan 20-45 päivän välillä. Useimmiten kierto on ollut lyhyt. Nyt ensimmäistä kertaa kierto oli jo 70 päivää. Viikonloppuna kuukautiset alkoivat, mutta kestivät vain päivän.

Olen käynyt gynekologilla säännöllisesti ja viimeksi kävin toukokuun loppupuolella . Silloin kaikki oli ok ja ultrakin tehtiin.

Olen 50 vuotias eli iän mukaan vaihdevuodet voivat olla alkamassa.

Onko muilla ollut tällaista? En raaskisi taas mennä gynekologille kun se on melko kallista touhua...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/3 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunilleen saman ikäinen olen kuin sinä ja kierto on heitellyt viimeiset pari vuotta, väli on ollut 20-60 päivää, kesto vaihdellut lähes kolmesta viikosta(!!!) kolmeen päivää. Viimeksi kesti neljä päivää, sitten yllättäen n. viikon päästä kolme päivää lisää. Todella hankalaa kun alkamispäivää tai kestoa ei voi enää ennustaa olleenkaan kun ennen tiesi päivän tarkkuudella. Gynen mielestä normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48- vuotias ja nyt jäi yhdet menkat välistä. Ennen olleet aina säännölliset. Vuoto ja kivut lisääntyneet parin vuoden sisällä. Toivottavsti loppuisivat pian. Oikea sosiaalinen haitta, kun ei voi matkustaa menkkojen aikana, kun vuoto niin runsasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi