Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkikohtaus ja kuoleman/sairaudenpelko

Vierailija
23.09.2018 |

Mulla on viisuri ollut kipeä jo pari viikkoa ja pelkään ihan hirveästi sitä, että se on tulehtunut ja se leviää tyyliin aivoihini ja kuolen. Tiedän, että liioittelen näitä, mutta en voi pelolleni mitään. Aina jos minulle tulee jotain outoja tuntemuksia kehossa niin pelkään että olen vakavasti sairas ja kuolen. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta tämä on todella rankkaa.

Eilen junassakin sain paniikkikohtauksen kun mulla puutuili käsi vähän väliä ja siinä oli hermokipua. Ja saan siis paniikkikohtauksen aina kun huomaan että jotain on vialla kehossani. Miten tästä vaivasta pääsee eroon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Osaavat siellä auttaa. Itse en mennyt ajoissa ja oireet muutti muotoa ja asiat hankaloitui, nyt diagnoosina yleinen ahdistuneisuushäiriö ja satunnaisia paniikkikohtauksia. Omalla kohdalla on auttanut lääkkeet ja grounding harjoitukset (Lääkärin opastuksella löysin toimivia keinoja) Etsi googlesta, siellä on useita erilaisia. Kokeilemalla selviää mikä sopii parhaiten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita aamulla hammaslääkäriin päivystykseen, viisaudenhampaat joudutaan yleensä aina poistamaan jossain vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan soittaa sinne hammaslääkäriin ja muistaa että panikkihäiriö aiheuttaa tuon pelon, sinulla ei ole kuitenkaan mitään hätää. Kyseessä ei ole mitään vakavaa. Koita ajatella jotain aivan muuta, etsi YouTube.sta rentoutumis ja hengitys harjoituksia, näistä on monesti apu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi