Paholaisen riivaama
Hei! Olen alkanut viime aikoina kokea kummia ilmiöitä asunnossani esim. ääniä, koputtelua ja siirtyviä esineitä. Pelkään että paholainen tai muu henkiolento on riivannut asuntoni. Onko teillä vinkkejä miten riivauksesta voisi päästä kotikonstein eroon?
Kommentit (21)
Suosittelisin olemaan yhteydessä paikalliseen exocristiin
Suosittelen kääntymään kommunismin puoleen silloin kaikki huolesi häviää ja sinusta tulee mallikelpoinen kansalainen ja ripusta seinillesi fidel castron ja leninin kuvia niin ei varmasti uskalla enää kapitalisti henget sinua riivaamaan.
Laita käytetyt tamponit roikkumaan jokaiseen huoneeseen. Luulen että paholainenkin lähtee menemään tuollaisen tempauksen jälkeen.
Sillähän se lähtee millä tulikin, eli viina.
Pyydä pappia siunaamaan kotisi. Enkä sano tätä vitsinä. Kotikonsteista en tiedä.
Ne on levottomia, jotka ei saanut rauhaa elämässään. Niitä voi rauhoitella, voit sanoa ääneenkin:
Ei mitään hätää, rauhassa vaan.
Anna papin roiskia pyhät mällit seinillesi.
No, ensinnäkin. Käytätkö päihteitä esim. huumeita? Voiko ilmiöt johtua päihdehallusinaatioista? Jos ei, onko joku muu luonnollinen selitys? Vanhan talon rakenteet tms. Käykö joku toinen ihminen asunnossasi? Jos ei, sitten tosiaan pappi siunaamaan koti.
Ota yhteyttä ouja-laudalla, kysy siltä kuka vttu sä oot.
Pyydä siltä vuokraa jos meinaa majailla sun kämpässäs pitempään.
Suosittelisin käymään terapiassa tai käännyt ystävän fuanlayn puoleen
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen alkanut viime aikoina kokea kummia ilmiöitä asunnossani esim. ääniä, koputtelua ja siirtyviä esineitä. Pelkään että paholainen tai muu henkiolento on riivannut asuntoni. Onko teillä vinkkejä miten riivauksesta voisi päästä kotikonstein eroon?
Sano niille; Lähtekää Jeesuksen nimessä, niin pelästyvät ja häipyvät.
Ja kiitäkin sitten Jeesusta sen jälkeen.
itse jouduin riivatuksi kun kävin Intiassa, sillä jo kaduilal kuulin henkimaailman ääniä jotka kirosi ja riivas minua, sitten tulin suomeen ja pian a1 osastolle täysin riivattuna. Jeesus ei auttanut mua enää en tiedä miksi vaikak olin uskossa
riivaajiin tarvitaan uskovaa jolla on voitelua ajaa riivaajat ulos, kaikilla uskovilal ei ole edes valtaa tähän vaikka pitäs olla
Vierailija kirjoitti:
Polta salviaa kämpässäsi.
Bongista.
Tarkista onko purkissa tosiaan vitamiineja ennenkuin menet poikaystävän varastoille.
Käytä tilaisuus hyväksesi. Seksi pimeyden ruhtinaan ja muiden henkiolentojen kanssa=parhautta <3
Pacolaisenko?