Onko tämä reilua mies makaa kaverinsa kanssa krapulassa ja minun
Pitäisi passata ja ymmärtää heitä, tuotko kulta kahvia ja leivät olohuoneeseen Wtf .
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan passannut ketään miestä, enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan. Mua ei käskytetä. N39
Onko sinusta "Kulta, voisitko tuoda mulle kahvia ja voileipää?" käskyttämistä?
Ensinnäkään en pidä kullittelusta ja toisekseen en passaa aikuisia ihmisiä. Jos ei saa itse tehtyä kahvia ja leipää, olkoon ilman.-eri
Onneksi en ole sinun kanssasi. Mulla parisuhde toimii niin, että voidaan kyllä ihan pyyteettömästi välillä tehdä asioita kumppanille ihan ilman pyytämistäkin. Vaikka tehdä leipää toiselle. Siitä tulee hyvä mieli sekä itselle, että toiselle:)
Onneksi mimulla on sen verran hyvä ja oma-aloitteinen mies, jota ei tarvitse passata. En kyllä ymmärrä tuollaista avuttomuutta.
Mitä avuttomuutta on se, että ollemme toisillemme kohteijaita jne.? Se ruokkii myös parisuhdetta, ainakin meillä.
*eri
Onhan se nyt täydellistä avuttomuutta jos aikuinen ihminen ei saa itselleen keitettyä kahvia ja otettua syömistä. Varsinkin kun on ihan itse krapulaan hommautunut. Ei kyllä tipu pätkääkään myötätuntoa moiselle luuserille. Ihmettelen vaan miksi naiset tyytyy kaikenmaailman hamppareihin.
😂😂😂 kovin on mustavalkonen maailma👍
My way or high way. Miehille täytyy alusta alkaen tehdä rajat selväksi. Näin niiden on turvallisempi elää.
On tainnut kaverit valita high wayn ihan suosiolla🏃
Koko ketjun luettuani en oikein ymmärrä, miksi mies ja joku hänen kaverinsa on ollut yötä sinun luonasi. Miehellä siis on omakin koti ja sulla taas kotona lapsi, jonka kanssa pitää herätä aikaisin aamulla? Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen, että mies kavereineen tulee yöksi sinun luoksesi? Ymmärtäisin , jos koti olisi teidän yhteinen, mutta näin ei ilmeisesti ole?
Voisit kaataa kahvit vahingossa niiden munille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilua on. Thaikku vaimot ainakin passaisi mies kultaansa.
Kuulemma ei. Miehet vain alkuunsa luulevat niin : D
Olen naimisissa upean thai naisen kanssa ja voin sanoa, että palvelu pelaa.
Ja sehän se on tärkeintä noin niinku parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan passannut ketään miestä, enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan. Mua ei käskytetä. N39
Ensinnäkään en pidä kullittelusta ja toisekseen en passaa aikuisia ihmisiä. Jos ei saa itse tehtyä kahvia ja leipää, olkoon ilman.-eri
Onneksi en ole sinun kanssasi. Mulla parisuhde toimii niin, että voidaan kyllä ihan pyyteettömästi välillä tehdä asioita kumppanille ihan ilman pyytämistäkin. Vaikka tehdä leipää toiselle. Siitä tulee hyvä mieli sekä itselle, että toiselle:)
Onneksi mimulla on sen verran hyvä ja oma-aloitteinen mies, jota ei tarvitse passata. En kyllä ymmärrä tuollaista avuttomuutta.
Mitä avuttomuutta on se, että ollemme toisillemme kohteijaita jne.? Se ruokkii myös parisuhdetta, ainakin meillä.
*eri
Onhan se nyt täydellistä avuttomuutta jos aikuinen ihminen ei saa itselleen keitettyä kahvia ja otettua syömistä. Varsinkin kun on ihan itse krapulaan hommautunut. Ei kyllä tipu pätkääkään myötätuntoa moiselle luuserille. Ihmettelen vaan miksi naiset tyytyy kaikenmaailman hamppareihin.
My way or high way. Miehille täytyy alusta alkaen tehdä rajat selväksi. Näin niiden on turvallisempi elää.
Ounou!!!! Pitääpä muistaa sanoa tuolle lukiolaiselle, kun hän seuraavan kerran kantaa mulle aamiaisen sänkyyn, että tällaista tehdään sitten vain äidille, ei koskaan tyttöystävälle tai vaimolle, koska muuten tyttöystävä tai vaimo kokee täydellistä avuttomuutta :D :D :D Meillä kun on ollut tapana, että se kumpi herää viikonloppuna aikaisemmin, laittaa aamiaista ja tuo toisellekin aamiaisen sänkyyn.
Kuka haluaa syödä punkassa?! Ihme kun ette syötä toisianne..
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneessa ei syödä!
Naurettavaa yleistystä.
Toisilla sydään arkisin keittiössä ja juhlaruoat (kuten krapula-aamiainen) olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Ounou!!!! Pitääpä muistaa sanoa tuolle lukiolaiselle, kun hän seuraavan kerran kantaa mulle aamiaisen sänkyyn, että tällaista tehdään sitten vain äidille, ei koskaan tyttöystävälle tai vaimolle, koska muuten tyttöystävä tai vaimo kokee täydellistä avuttomuutta :D :D :D Meillä kun on ollut tapana, että se kumpi herää viikonloppuna aikaisemmin, laittaa aamiaista ja tuo toisellekin aamiaisen sänkyyn.
Kuka haluaa syödä punkassa?! Ihme kun ette syötä toisianne..
Minä! Mikään ei ole niin mukavaa kuin loikoilla kiireettömänä aamuna sängyssä aamiaista syöden ja telkkaria katsellen.
Kuule ap eihän tuo nyt riitä alkuunkaan! Sun pitää antaa miehelles lana-ania ja samaan aikaan ottaa kaverilta ihusin.
Siis ihan oikeesti. Tietenkään et passaa räkä poskella roikkuvaa äijää ja sen kaveria. Tommoselle jätkälle antaisin kenkää ja tavarat ikkunasta ulos, ettei karmeja kiinni jäisi.
Kunnioita itseäsi. Sinun tehtäväsi ei ole olla kenenkään maksuton piika.
Tämähän on aivan normaalia. Täällä on ihmeellinen käsitys siitä että miehen ei sovi saada mitään enempää kuin nainen. Sitten lasketaan tekemisiä ja erotaan. Jos vaimo pyytää minulta jotakin palvelusta, niin teen sen mielelläni, enkä jää odottamaan tästä korvausta, tai vastapalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi passata ja ymmärtää heitä, tuotko kulta kahvia ja leivät olohuoneeseen Wtf .
Ei ola reilua kirjoittaa noin stanan huonoa otsikkoa.
Sen sijaan että kitiset, sä voit ihan itse päättää teetkö tuon vaiko et. Minä en passaisi vaan poistuisin kämpästä viettämään päivän kaupungilla. Miehen krapulan toistuessa useammin lähtin etsimään itselleni uutta asuntoa jossa voin viettää sunnuntain kuuntelematta krapulaisen huutelua.
Krapula tai humala eivät kumpikaan ole mikään perustelu erityiskohteluun tai lieventävä asianhaara mihinkään. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on aivan normaalia. Täällä on ihmeellinen käsitys siitä että miehen ei sovi saada mitään enempää kuin nainen. Sitten lasketaan tekemisiä ja erotaan. Jos vaimo pyytää minulta jotakin palvelusta, niin teen sen mielelläni, enkä jää odottamaan tästä korvausta, tai vastapalvelusta.
On ihan normaalia että liiallisen alkoholinkäytön seurauksia ei palkita passaamalla. Oppii mies käyttämään sitä vähemmän ja jos ei opi, loppuu suhde. Humalainen/krapulainen puoliso on mitä kamalin turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Nyt oli kyse krapulaisen passaamisesta, eikä susta.
Krapulaista Ei pidä passata koska muuten se kuvittelee että liika juominen on jotenkin cool. Ei ole.
Liiallinen hetkittäinen alkoholinkäyttö on ainoa alkoholinkäyttö jonka minä hyväksyn ja ymmärrän. Paljon mieluummin vähän palvelen muutamana krapulapäivänä vuodessa kuin katselen sitä jatkuvaa viininlipittelyä ja pikkukänniä jotka vielä yritetään naamioida joksikin muuksi kuin mistä on siinäkin kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä aina passataan toista jos toinen on kipeä tai huonovointinen :) se on rakkautta.
Passattaisiinko jos toinen olisi joka ikinen vapaapäivä huonovointinen krapulan takia? Vuodesta toiseen viikonloppu olisi parisuhdemielessä yhtä tyhjän kanssa koska toinen pakenee alkoholin pariin, sen sijaan että tekisitte edes jotain silloin tällöin yhdessä ja selvin päin?
Ei passattaisi koska alle puolenvuoden tollasta käytöstä ja tulis ero.
Aika pitkä pinna sulla. Mulla on periaate että kolmannella kerralla(jos on kyse perättäisistä viikonlopuista) tulee palo ja suhde päättyy.En ole periaatettani joutunut kertaakaan katumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia että liiallisen alkoholinkäytön seurauksia ei palkita passaamalla. Oppii mies käyttämään sitä vähemmän ja jos ei opi, loppuu suhde. Humalainen/krapulainen puoliso on mitä kamalin turn-off.
minä olen valinnut kumppaniksi sellaisen ihmisen, mitä ei tarvitse rangaista, tai palkita. Kumppanini on aikuinen ja tietää mikä on hänelle itselleen parhaaksi, oli se sitten railakas juhliminen tai kuntokuuri. En oikeestaan voi edes ymmärtää ajatusmaailmaasi, miten tasapainoinen suhde voi edes onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat hänen palveluksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset miehet haluavat palvelijan puolisokseen. Ovat niin laiskoja ja osaamattomia. Mun miehen kanssa se on 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset miehet haluavat palvelijan puolisokseen. Ovat niin laiskoja ja osaamattomia. Mun miehen kanssa se on 50-50.
Tietynlaiset naiset haluavat tätä myös.
Miksi joku joisi krapulassa kahvia? Muutenkin pumppu käy kierroksilla.
Mitä veikkaat, jos tämä olisi eka kerta tai harvinaista, niin kuinka moni olisi niin pottuuntunut mieheen kuin aloittaja on? Kuinka todennäköistä kumminkin on, että tämä on toistuvaa?