Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä reilua mies makaa kaverinsa kanssa krapulassa ja minun

Vierailija
23.09.2018 |

Pitäisi passata ja ymmärtää heitä, tuotko kulta kahvia ja leivät olohuoneeseen Wtf .

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei reilua, mutta kovin yleistä. :D Lähes jokainen mies, kenen kanssa olen seurustellut/säätänyt on maannut krapuloissaan päivät, vaikka oltaisiin yhdessä oltu viihteellä ja juotu yhtä paljon. Sitten minä olen hoitanut aamulla jo kaikki kotityöt ja kahvit ja aamupalat ja mies makoilee koko päivän. On ne vaan heikkoa tekoa nuo miehet. Ei ole ikävä parisuhteita :D

Mikä pakko on olla marttyyri ja tehdä ne kaikki kotityöt heti aamulla? Etkö olisi oikeasti voinut maata miehen kanssa ja hoitaa kotityöt myöhemmin?

Vierailija
22/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilua on. Thaikku vaimot ainakin passaisi mies kultaansa.

Kuulemma ei. Miehet vain alkuunsa luulevat niin : D

Olen naimisissa upean thai naisen kanssa ja voin sanoa, että palvelu pelaa.

Mää on pannut sun vaimoa ja moni muukin:D

Eipä ole sitten räpsä/peppu kulunut siitä. Kisa kireessä kunnossa vielä 30- vuotiaaksi.

Vain synnytys vaikuttaa alapäähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä saakin täällä lukea....

Kauan aiot tota touhua katsella ?

Vierailija
24/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sitten räpsä/peppu kulunut siitä. Kisa kireessä kunnossa vielä 30- vuotiaaksi.

Olet väärässä. Olen tavannut yhden mamman jota oli pantu isolla meisselillä kakkoseen ja aika holoperse siitä oli tullut.

Vierailija
25/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei reilua, mutta kovin yleistä. :D Lähes jokainen mies, kenen kanssa olen seurustellut/säätänyt on maannut krapuloissaan päivät, vaikka oltaisiin yhdessä oltu viihteellä ja juotu yhtä paljon. Sitten minä olen hoitanut aamulla jo kaikki kotityöt ja kahvit ja aamupalat ja mies makoilee koko päivän. On ne vaan heikkoa tekoa nuo miehet. Ei ole ikävä parisuhteita :D

Mikä pakko on olla marttyyri ja tehdä ne kaikki kotityöt heti aamulla? Etkö olisi oikeasti voinut maata miehen kanssa ja hoitaa kotityöt myöhemmin?

No kun mulla on lapsi ja silloin harvoin kun saan vapaata, lähden ehkä viihteelle, mutta on tietenkin pakko nousta aamulla lapsen kanssa. Eli ei oo mitään marttyyrismiä. Mies vois sen sijaan olla hieman oma-alotteisempi ja vaikka auttaa aamutoimissa eikä maata koko päivää. On semmosiakin ollut muutama, jotka on lapsen kanssa herännyt ja laittanut aamupalaa ja leikkinyt ja sanonut, että nuku vain.

Vierailija
26/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen tavannut yhden mamman jota oli pantu isolla meisselillä kakkoseen ja aika holoperse siitä oli tullut.

*eräreiän lihakset ainakin voi mennä löysäksi jos liian isolla painetaan.

Vierailija
27/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan passannut ketään miestä, enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan. Mua ei käskytetä. N39

Jatkuva puute kunniaan!

Vierailija
28/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko ap epäreiluksi sen, että hänellä itsellään ei ole krapulaa?

Vierailija
29/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sulla on ranskalaisen sisäkön asu, sellainen todella lyhyt.

Kumarrut sitten kahvia sen kaverille antaessa oikein jotta näkymä ei jätä paljoa arvailun varaan.

Saa ukkos mietittävää

Vierailija
30/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sultahan pyydettiin, aika kauniistikin vielä. Älä oo tommosen santarömpsä. Auta sairaita miehiä❤

Vierailija
31/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensin ryypätään ja sitten tullaan kinuamaan suolaiset päälle"

Vierailija
32/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu karvamatollasi miesten krapula naamojen päälle.

Vierailija
33/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tyttö olet niin kova juoppo, että kestät viinaa ja krapulaa. Sait vuoden deeku palkinnon

Vierailija
34/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan passannut ketään miestä, enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan. Mua ei käskytetä. N39

Mitä jos pyydän kauniisti ?

Vierailija
35/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina passataan toista jos toinen on kipeä tai huonovointinen :) se on rakkautta.

Vierailija
36/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mulla on lapsi ja silloin harvoin kun saan vapaata, lähden ehkä viihteelle, mutta on tietenkin pakko nousta aamulla lapsen kanssa. Eli ei oo mitään marttyyrismiä. Mies vois sen sijaan olla hieman oma-alotteisempi ja vaikka auttaa aamutoimissa eikä maata koko päivää. On semmosiakin ollut muutama, jotka on lapsen kanssa herännyt ja laittanut aamupalaa ja leikkinyt ja sanonut, että nuku vain.

Miksi miehen pitäisi herätä sinun lapsesi kanssa?

Vierailija
37/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten hyvin sulla palvelu lopultakin pelaa? Äitini kävi kokopäivätöissä ja teki kaikki kotityöt. Vanhemmilleen ei tarvinnut rahaa lähettää. Siinä vasta palvelua.

Itse käyn töissä, mutta kotityöt tehdään miehen kanssa yhdessä tietenkin. Näin jää aikaa miellyttää meitä molempia yhteisellä, mukavalla ajalla.

Vierailija
38/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aina passataan toista jos toinen on kipeä tai huonovointinen :) se on rakkautta.

Passattaisiinko jos toinen olisi joka ikinen vapaapäivä huonovointinen krapulan takia? Vuodesta toiseen viikonloppu olisi parisuhdemielessä yhtä tyhjän kanssa koska toinen pakenee alkoholin pariin, sen sijaan että tekisitte edes jotain silloin tällöin yhdessä ja selvin päin?

Vierailija
39/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Potkaiset molemmat pihalle saman tien ja heität äijän tavarat ikkunasta pellolle. Kenenkään ei tarvitse tuollaista katsella kotonaan.

Vierailija
40/156 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tyttö olet niin kova juoppo, että kestät viinaa ja krapulaa. Sait vuoden deeku palkinnon

Itse veikkaan, että tuo "juotu yhtä paljon" on joko itsensä pettämistä tai sitten mies on valehdellut omansa alakanttiin, kun on tivattu, että montako sinä oikein joit.