Onko tämä reilua mies makaa kaverinsa kanssa krapulassa ja minun
Pitäisi passata ja ymmärtää heitä, tuotko kulta kahvia ja leivät olohuoneeseen Wtf .
Kommentit (156)
Voisin tehdä, jos tämä ei olisi aina yksipuolista.
Oma valintasi kultaseni. Olet huolinut mieheksi juopon, onneksi olkoon!
Toisiko mies voileipiä olohuoneeseen, jos sinä ja kaverisi makaisitte siellä krapulassa?
Reilua on. Thaikku vaimot ainakin passaisi mies kultaansa.
Kuka tuollaisen miehen oikein valitsi sinulle? Kannattaa mennä vaihtamaan pari valittua sanaa hänen kanssaan.
Ihan niin kuin kaikki muu tässä maailmassa olisi reilua. Aika vähällä pääset, jos tuo on pahinta epäreiluutta, mitä joudut parisuhteessasi kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ei. Miehet vain alkuunsa luulevat niin : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa upean thai naisen kanssa ja voin sanoa, että palvelu pelaa.
Olis ainakin meillä hyvinkin reilua. Vaimoa saisi olla jatkuvasti passaa massa, vaikka ei ole krapulassakaan. Sitten kerran vuodessa, kun minä pyydän jotain, on niin kauhean vaikeaa eikä millään jaksa just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa upean thai naisen kanssa ja voin sanoa, että palvelu pelaa.
Mää on pannut sun vaimoa ja moni muukin:D
Mikä mättää? Kahvia ja leipää, ei ole liikaa vaadittu. Hain äsken kaupasta korjaussarjankin avuksi.
Minä ainakin veisin ihan iloisesti. Tykkään passata kultaani :)
Suurin osa naisista on kyllä semmosia ettei mitään voida tehdä miehen eteen. Minäkin teen kotona päivittäin suurimman osan kotihommista. Astioitten pesu, pyykin pesu, imurointi, roskien vienti, kaiken rikkinäisen korjaus esim. lamppujenvaihdot, ymym. Käyn töissä ja ooiskelen samalla. Nainen käy myös töissä, mutta töitten jälkeen on kuulemma niin väsynyt, ettei jaksa tehdä mitään kotihommia. Kyllä sieppaa kun ite teen paljon rankempaa työtä ja tuon kotiin enemmän rahaa.
Juu, ihan ehdottomasti epäreilua. Iha kahvia ja leipää, eieiei.
Ei reilua, mutta kovin yleistä. :D Lähes jokainen mies, kenen kanssa olen seurustellut/säätänyt on maannut krapuloissaan päivät, vaikka oltaisiin yhdessä oltu viihteellä ja juotu yhtä paljon. Sitten minä olen hoitanut aamulla jo kaikki kotityöt ja kahvit ja aamupalat ja mies makoilee koko päivän. On ne vaan heikkoa tekoa nuo miehet. Ei ole ikävä parisuhteita :D
Älkää passatko niitä sikamiehiänne. Jättäkää ne haisevat ryyppysiat!
Vähän vaikea alkaa tuomitsemaan noin surkealla tilannekuvauksella. Oleellista olisi esim:
- onko miehen krapulassa makaaminen yleistäkin?
- onko miehen krapulasta jotain erityistä haittaa, kuten että joudut hoitamaan teidän 7kk ikäiset neloset yksin?
- onko sinulla ollut ikinä krapulaa tai käytkö missään, vai oletko vain periaatteesta vihainen miehen oltua illanvietossa?
- miksi kahvin vieminen kumppanille tuntuu vastenmieliseltä passaamiselta?
En ole koskaan passannut ketään miestä, enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan. Mua ei käskytetä. N39
Haluaa näyttää kaverille että muija on siististi tossun alla.