Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvavyö naisilla

Hankaa tissejä
22.09.2018 |

Naiset pidätkö turvavyötä rintojen välistä vai pidätkö yleensä kainalon ja rintojen alta ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja isorintainen, joten vyö menee yli just siitä kaulan alapuolelta, mutta rintojen takia lipsuu ylös kaulalle. Joudun pitämään vyötä kädellä kiinni, ettei se sahaisi kaulanahkoja irti :(

En omista autoa, joten olen aina jonkun muun autossa tai bussissa, eikä turvavöitä voi siellä säädellä.

Veikkaan että isorintaisena ja lyhyenä jos joutuu etupenkillä istuessaan auto-onnettomuuteen niin turvatyyny on luultavasti suunniteltu niin nerokkaasti että se läsäyttää rinnat kurkkuun ja sitten tukehtuu omiin tisseihinsä.

Vierailija
22/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isotissisillä naisilla saattaa muuten olla paremmat mahdollisuudet selvitä autokolarista hengissä tai vähemmin vammoin. ( . ) ( . )

Tuskin. Myytinmurtajissa testattiin kerran, että onko autokolarissa paremmat mahdollisuudet selvitä hengissä tai vähemmin vammoin, jos istuu autossa lihavien ihmisten ympäröimänä. Että lihavat kun toimisivat ikään kuin ylimääräisinä turvatyynyinä. Tulos oli, että ei ole yhtään paremmat mahdollisuudet tai seuraukset saattavat olla jopa tuhoisammat kuin istua yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan.

24/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä turvavyössä on ainakin nykyautossa korkeudensäätö. Tiedoksi.

Ei riitä tällaselle 160-senttiselle kääpiölle :(

Vierailija
25/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ollut ralliauton kyydissä. Kuppi istuimessa viispistevöissä ja kypärä päässä. Siinä tuntee olonsa turvalliseksi

Vierailija
26/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nostan penkin säätöä ja turvavyö asettuu pois kaulalta.

Vierailija
27/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsiassa poliisimies tapitti katsoa rintojani kun tuumasi että turvavyökin näyttää olevan oikea oppisesti kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme