Mikä hoitoalan ammatti on kaikista parhain?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tointaterapia!
Siis toimintaterapia!
Työterveyshoitaja, kouluterveydenhoitaja tai neuvolan th
Eli siis.. terveydenhoitaja!
Eläintenhoitaja
Terveydenhoitaja
Röntgenhoitaja
Mikään muu hoitaja en suostuisi olemaan.
Joku päivätyö. Terkkari, fyssari esimerkiksi. Äänestän fyssaria.
Itse kammoan kaikkea hoitotyötä. Olisin varmaan mieluiten psykiatri. Hyvä palkka, eikä tarvitse olla eritteiden kanssa tekemisissä.
Labrahoitaja on ihan ok Jos haluaa ei hoidollista duunia hoitoalalta. Ei se mulle todellakaan sopisi koska inhoon neuloja, mutta siis yleisesti.😂
Vierailija kirjoitti:
Itse kammoan kaikkea hoitotyötä. Olisin varmaan mieluiten psykiatri. Hyvä palkka, eikä tarvitse olla eritteiden kanssa tekemisissä.
No se ei ole hoitoalan työtä.
On jo sanottu täällä nää kaikki eli fyssari, terkkari, rtg-hoitaja... Tismalleen samoja olin tulossa sanomaan. Ja nyt kun joku mainitsi eläinten hoidon niin tottakai sekin!
Joku psyk. Sairaanhoitaja voisi olla ihan ok myös. Ei kovinkaan hoidollista välttämättä ollenkaan eikä eritteitä.
Pahinta varmaan vanhustenhoito ja pitkäaikaisosastot. Henkisesti raskaimpia saattohoito, lasten syöpäosasto.
Kivoimpia varmaan toimintaterapia ja terveydenhoito (työterkkari, neuvolan th ja koulu th) kuten joku jo mainitsi.
Jos kaipaa hyvällä tavalla haastavaa, niin teho-osasto, leikkaussalit tms. Noissa tietty "vauhti ja vaaralliset tilanteet" saattaa kuormittaa jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
On jo sanottu täällä nää kaikki eli fyssari, terkkari, rtg-hoitaja... Tismalleen samoja olin tulossa sanomaan. Ja nyt kun joku mainitsi eläinten hoidon niin tottakai sekin!
Joku psyk. Sairaanhoitaja voisi olla ihan ok myös. Ei kovinkaan hoidollista välttämättä ollenkaan eikä eritteitä.
Ei eritteitä vai? Meininki voi olla sekä avohoidossa huumetestauksissa että suljetuilla osastoilla melko eritepitoista...
Kouluttauduin lähihoitajaksi, te-toimiston ehdotuksesta, jäätyäni yt-neuvotteluissa työttömäksi, pitkältä uraltani. Vihaan alaa, en vain pysty olemaan empaattinen ja välittävä. Häpeän sanoa, mutta inhoan vanhuksia ja sitä toimintakulttuuria, mitä näissä paikoissa on. Muutaman sijaisuuden tehneenä, olen työttömänä. Paras vanhuksille ja itselleni. Meitä on paljon, jotka ohjautuvat alalle te-toimiston ohjaamina, tietämättä alan todellisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eritteitä vai? Meininki voi olla sekä avohoidossa huumetestauksissa että suljetuilla osastoilla melko eritepitoista...
No mun.tutuista Kaikki psyk. Sh:t on ns. Siistissä sisätyössä missä ei ole eritteitä. Riippuu täysin työpaikasta!! En mä mitään suljettuja tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun.tutuista Kaikki psyk. Sh:t on ns. Siistissä sisätyössä missä ei ole eritteitä. Riippuu täysin työpaikasta!! En mä mitään suljettuja tarkoittanut.
No on ne eritteet suljetullakin todella harvinaisia.. ja osastojakin on erilaisia. meininki akuutilla on hiukan "villimpää" kuin kuntoutusosastoilla. kuntoutuksessa on suorastaan tylsää, melkein toivoo että tapahtuisi joku jännä episodi.
-mä en olis, liikaa masentavia ihmisiä ja negatiivisuutta...
Tointaterapia!