Olenko ainoa, joka ei pysty aloittamaan suhdetta ja rakastelemaan ilman molemminpuolisia tunteita ja luottamusta?
En pysty heittämään vaatteita lattialle ja hyppäämään sänkyyn spontaanisti, koska haluan että mies rakastaa ja välittää minusta aidosti.
Kommentit (22)
Et. Olen seurustellut ja ollut sängyssä kahden miehen kanssa. Ensimmäisen kanssa seurustelin kuusi vuotta ja toisen kanssa ollaan yhdessä edelleen yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Inhoan pelkkää seksiä ilman tunteita. Olen mieluummin yksin.
Voi voi. Samaan aikaan se rakastava ja välittävä mies käy todennäköisesti bylsimässä muitakin naaraita. Nauttisit sinäkin elämästä ja lopettaisit nuo epärealistiset ja lapselliset haihattelut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on järkevämpää kuin kevytkenkäinen seksi. Arvostakaa itseänne sen verran...
Itseään arvostava nainen ei alkaisi suhteeseen perusmiehen kanssa... Saati luopuisi sukunimestään.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Samaan aikaan se rakastava ja välittävä mies käy todennäköisesti bylsimässä muitakin naaraita. Nauttisit sinäkin elämästä ja lopettaisit nuo epärealistiset ja lapselliset haihattelut.
Arvomme eroavat liikaa ja vaikutat tunteettomalta ihmiseltä. Minulle rakastava ja välittävä mies on eri asia kuin pettävä häntäheikki.
On epänormaalia naiselta. Suurinosa naisten seksikumppaneista on baarista tai netistä pongattuja alfoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on järkevämpää kuin kevytkenkäinen seksi. Arvostakaa itseänne sen verran...
En ole ikinä tajunnut miksi seksin harrastaminen ilman tunteita tarkoittaisi ettei arvostaisi itseään. Jos haluaa seksiä niin miksi sitä ei saisi harrastaa?
Itsekään en kyllä suhdetta aloittaisi ilman tunteita, seksiä kykenen harrastamaan vaikka ei se mitenkään erikoiselta tunnu jos ei tykkää toisesta osapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkö vaihtoehdot? Ja itsearvostus ei liity kyllä asiaan. Mitä on kevytkenkäinen seksi, ja onko se vain naisten tekemänä sellaista?
Et oo ainoa. Minäkään en voisi kuvitella harrastavani seksiä kenen tahansa kanssa. Olenkin mielummin yksin, kun nykyään pitäis hypätä sänkyyn jo ekoilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla.
Höps sua, kyllä meitä on enemmistö :)
nim.merk. monta monta kuukautta seurustelua ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty heittämään vaatteita lattialle ja hyppäämään sänkyyn spontaanisti, koska haluan että mies rakastaa ja välittää minusta aidosti.
Hieno piirre sinussa moinen :) Itselläni myöskin on niin että pitää oikeasti toisesta tykätä, muuten en ala millesikkään :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ööh, kuka ressu tyytyy tuollaiseen surkimukseen? Sinä saat pitää ja bylsiä, ihan vapaasti ;)
Vierailija kirjoitti:
Et oo ainoa. Minäkään en voisi kuvitella harrastavani seksiä kenen tahansa kanssa. Olenkin mielummin yksin, kun nykyään pitäis hypätä sänkyyn jo ekoilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla.
Ei kunnon miesten kanssa. Ja miksi muihin tyytyisimmekään :)
Et varmaankaan. Eiköhän sellaisia ihmisiä ole paljon.
Itselleni seksin harrastaminen ja itsearvostus eivät mitenkään sulje toisiaan pois. Minulle seksi ei ole tabu, ja jos tutustun ihmiseen, jonka kanssa haluan harrastaa seksiä ja hän minun, silloin myös seksiä harrastetaan. Suhteeseen sitten kelpaa huomattavasti harvempi.
Ymmärrän kyllä, että joillekin asia on eri, ja se on ihan fine.
Voin, mutta en nauti seksistä ennen kuin välitän, luotan ja pystyn olla oma itseni toisen kanssa, joten en mene sänkyyn helposti :)
Tuskin olet ainoa. Ainakin itse olen samanlainen. Seksi ilman tunteita ei anna minulle mitään, mieluummin soolosekstailen. Ja ilman luottamusta en pystyisi rentoutumaan tarpeeksi.
Pystyn kyllä, mutta en halua, ei tulisi edes mieleen. Mitä järkeä. Vielä vähenevässä määrin järkeä ikääntyessä.