Mistä kertoo sellainen, että pelkään lenkkipoluilla ja metsässä vastaantulevia ihmisiä,
mutta kaupungilla voin liikkua ihan tyytyväisenä ihmispaljoudessa. Siis, jos olen lenkillä ja näen jo kaukaa, että vastaan tulee ihminen. Sitten lähempänä tämä ihminen katsoo minua (ihan normaalisti vilkaisee) ja ahdistun suunnattomasti.
Kommentit (6)
Jos sitä metsäpolkua on tarponut vaikka lähes tunnin näkemättä yhtään ihmistä ja sitten yksi tulee vastaan niin se vaan tuntuu vähän hermostuttavalta vaikkei mitään syytä olisi.
Miehiltä pitäisi kieltää ulkona liikkuminen! Eilen kävin lenkillä pururadalla ja sama siis SAMA mies ohitti minut kolme kertaa! Ei tosiaan ollut sattumaa ja talvella kun hiihdän niin monesti sama miesryhmä ohittaa minut näyttäen iloiselta kun voivat katsoa minua! Hieman ahdistaa kun tuollaista törkeää toimintaa on esillä.
Mä en uskaltais liikkua ilman koiriani lenkkipoluilla. Niidenkin kanssa kuljen mielummin metsässä, missä ei tule ihmisiä vastaan.
Mielenkiintoista, ihan tavallisia ihmisiä me metsäläiset kuitenkin ollaan. Aina reippaasti tervehdin vastaantulijaa eikä haittaa vaikket sinä tervehtisi.
Voi tulla vaikka murhamies ja puukottaa siihen paikkaan
No jos samassa tilassa on vain muutama tai yksi ihminen niin kyllähän siinä ihan eri tavalla saa huomiota ja sitä kautta painetta osakseen. Suurissa massoissa kukaan ei ehdi katsoa samaa ihmistä kahdesti tai edes kiinnittää huomiota kun niin paljon kulkee ohitse.