Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyi - Pelottaa!

Vierailija
22.09.2018 |

Olen juuri synnyttänyt. Mies arvostelee rasiausarpiani mahasta ja rinnoistani. Mies on ollut aina ulkonäkökriittinen, mutta en uskonut hänen menevänsä näin pitkälle. Hän syyllistää minua siitä, että kun minulta löytyy arpia ja että miksei kaikilla muilla sitten ole. Sanoin, että en ole arpia valinnut. Nyt mies katselee toisia naisia ja huomasin , että hän oli katsellut netistä jotain hoikkaa naista, jolla oli laulavatsa eikä arpia ollenkaan. Ketuttaa ja ärsyttää koko mies! Miten ikinä saan itsetuntoni takaisin? Mies viettää aikaa lapsen kanssa , mutta hän on ikään kuin vihainen ja pettynyt minuun. Tottakai estäisin arpien tulon, jos se olisi ollut mahdollista. En voi sietää ajatusta, että mies ei halua enää minua :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan syvällinen parisuhde.. Kiitä onneasi, että selvisit parilla arvella. Minulla meinasi henki lähteä. Mies on pysynyt vierellä kaikki nämä vuodet. Sinun tapauksessasi laittaisin vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit tekemään lapsia tommosen kanssa.

Vierailija
4/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä vakavasti jatkaako tuollaisessa suhteessa. Vauva-aika laittaa hyvänkin parisuhteen koville (usein, ei tietenkään aina), eikä taaperoaikakaan aina ole pelkkää juhlaa. Väsymys ja oman ajan puute koettelee. Lyhyesti: Miehesi vaikuttaa kamalalta. Juokse.

Vierailija
5/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Siis ihan oikeasti, jätä se NYT.

Vierailija
6/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimolleni tullut yhtään arpea. Muutoinkin hän on täydellinen joka kohdasta 😍

M 40

Vierailija
7/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni taisi tulla arpia. Ja kiloja ja selkävaivoja. Mutta hän on täydellinen ja seksikäs, upea nainen joka on tehnyt minulle lapsen. Siis tehnyt ihmisen, mitä sen kanssa voisi ikinä pistää vaakakuppiin? En koskaan pysty korvaamaan sitä hänelle, ainoa vaihtoehto on vain rakastaa häntä kuolemaan saakka. Se on vähintä mitä voin tehdä.

Vierailija
8/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolleni taisi tulla arpia. Ja kiloja ja selkävaivoja. Mutta hän on täydellinen ja seksikäs, upea nainen joka on tehnyt minulle lapsen. Siis tehnyt ihmisen, mitä sen kanssa voisi ikinä pistää vaakakuppiin? En koskaan pysty korvaamaan sitä hänelle, ainoa vaihtoehto on vain rakastaa häntä kuolemaan saakka. Se on vähintä mitä voin tehdä.

No, ehkä vähän liiottelua, kunhan kirjoitin. Kyllä arvet minua vaivaavat. Yritin vain esittää miestä, mutta tajusin, että naiseksi minut kaikki tunnistaa.

Vierailija
9/9 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh :D Aika kauhee mies.

Ok; sillehän ei mitään voi jos mies näkee sinussa vain ne arvet eikä ne häntä kiihota, mutta onpa typerää sanoa se ääneen toiselle. Olet kuitenkin hänelle sen lapsen synnyttänyt.

Jätä se ihan oikeasti. Muuten masennut ja itsetuntosi on niin poljettu kuin vain olla ja voi.