Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitävät pyöräilykypärää leukahihna auki?

Vierailija
22.09.2018 |

Siis ajavat pyörää kypärä päässä mutta siten, että hihna on auki. Eihän siinä ole järkeä, mahdollisen törmäyksen sattuessa kypärä lentää päästä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa millään lailla jos joku ei pidä sitä hihnaa kiinni. 

Olen oppinut tässä suht pitkän hoitsu-uran aikana että aivan sama mitä jollekki tapahtuu jos on tyhmä. Ei ole minun palkasta pois jonkun aivoruhjeet yms.  Tosin en minä sellaisia hoidakkaan  onneksi,enkä haluaisi katsella edes.

Vierailija
22/31 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

koska kypärän hihna kiristää kaulaa ja ei voi hengittää mutten tajua miksi ihmiset ylipäänsä pitää kypärää kun se ei ole pakollinen

Hihnaa voi helposti löysätä. Vadätkö vyösikin viimeiseen pykälään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva mopokypärä pysyy päässä vaikka hihna olisi kiinnittämättä. Koskaan ei ole pois pudonnut vaikka hihna on ollut auki kaatuessa.

Vitsi vitsi..

Vierailija
24/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että jos on liian iso kypärä ja leukahihna auki niin ei pysy päässä. Olin moottorikelkka onnettomuudessa ja käyttämäni kypärä putosi päästä kaatuessa. Leukahihnan oli kiinni, mutta siitä huolimatta kypärä lensi pois päästä.

Vierailija
25/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maihin mennessä se on pysynyt päässä keskityksen aikana?

Vierailija
26/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että jos on liian iso kypärä ja leukahihna auki niin ei pysy päässä. Olin moottorikelkka onnettomuudessa ja käyttämäni kypärä putosi päästä kaatuessa. Leukahihnan oli kiinni, mutta siitä huolimatta kypärä lensi pois päästä.

Leukahihna ollut ainakin riittävän löysällä, tai kiinnittämättä

Vierailija
27/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tulee tänne itkemään toisten toimintatavoista? Onko se jotenkin pois sinulta? En minäkään valita, että miksi olet täällä jauhamassa pas*aa, etäkä ole tyydyttämässä kumppaniasi seksuaalisesti?

Ihme kitisijöitä koko porukka!

Vierailija
28/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

koska kypärän hihna kiristää kaulaa ja ei voi hengittää mutten tajua miksi ihmiset ylipäänsä pitää kypärää kun se ei ole pakollinen

Helsingin Sanomillahan on ollut ihan selkeä kampanja pyöräilykypärän käytön vähentämiseksi - pyöräilyjuttujen kuvituksiin ei ole juuri koskaan löydetty ketään kypärä päässä ja jopa piirroskuvistakin kypärä on jätetty pyöräilijöiltä pois. Taisipa lehden sivuilla joku "asiantuntija" käydä myös todistelemassa kypärän hyödyttömyyttä. En sitten tiedä, muuttaako tuo pyöräilyonnettomuudessa kuolleen toimittajan tapaus lehden linjaa jatkossa?

Vierailija
29/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen mikä siinä turvavyössäkin on niin kamalaa. Ei se edes hierrä eikä kierrä niin mikä sen käyttämisessä on niin vastenmielistä? No minun autossani kaikki kyytiläiset käyttää ainakin turvavöitä tai jäävät pois kyydistä, sillä minä en halua mahdollisen kolarin sattuessa kuolla kun joku turvavöitä käyttämätön pässi mätkähtää päälleni kymmenen g:n voimalla.

Vierailija
30/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta hoitsuna opetti sen että en välitä  tasan tarkkaan vaikka joku silmien edessä juoksee junan alle.

Ja minun puolesta paras vaan kun ihmiset eivät pidä kypärää taikka turvavyötä.

Jokainen nuissa onnettomuuksissa mennyt on vain plussaa maapallolle.

Vierailija
31/31 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla totta! Herttisentähe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi