Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yosan resepti muuttunut? ;((

Vierailija
22.09.2018 |

Onko Yosien resepti muuttunut Fasun oston jälkeen? Ainakin mun mielestä maku muuttunut sokerisemmaksi. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomannut samaa? Harmi, sillä oli luottotuotte aiemmin.

Vierailija
2/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa se oli jo ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, purkitkin on muuttunut. Ennen ostin aina, nyt taitaa jäädä hyllyyn.

Vierailija
4/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :O En itse asiassa ole maistanut muutoksen jälkeen. Tykkäsin kookos-limestä, osaako joku sanoa onko sen maku muuttunut?

Vierailija
5/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin metsämarjat-makuun oli lisätty sitruunaa ”tuomaan” selkeyttä makuun + sokeria. En tykännyt.

Uudet purkit sinänsä hienoja.

Vierailija
6/12 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin onko pakkauksissa jotain erilaista muutenkin kuin ulkonäöltään. Kannen nuolaisin aina ennen, mutta nykyään maistuu pahalta.

Vierailija
8/12 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ennen siitä maustamattomasta, nyt se oli kauhean pahaa. Siihen jäi sitten mun osalta ostamiset.

Vierailija
9/12 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pettymys! Söin juuri ensimmäistä kertaa yosan metsämarjaa Fazerin aikana. Maistuu nyt teollisemman makealta eikä marjasattumia osunut kohdalle. Tuntuu että siihen on myös lisätty jotain "täyteainetta". Varmaankin ajettu tuotantokustannuksia alas...

Vierailija
10/12 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, rakastin alkuperäistä metsämarja Yosaa! Todella koukuttava, herkullinen ja terveellinen maku ja koostumus. Muistaakseni ei oikeasti sisältänyt mitään muuta kuin kaurapohjan, marjat, hapatteen ja ehkä ripauksen suolaa. Nyt Fazerin sivujen mukaan sisältää myös sokeria, pektiiniä, aromeja ja väriä. Vanilja Yosan tuotetiedot suorastaan riipaisevat:

kaura, sokeri, tapioka&maissitärkkelys, rypsiöljy, perunaproteiini, maltodekstriini, kalsium, sakeuttamisaineet, happamuudensäätöaineet, aromit, vanilja, suola, hapate ja D-vitamiini.

Mitä jäkeä!? Veikkaan, että yrittävät saada kaurajogurttiin samaa rakennetta mikä on maitojogurtissa, puhdas kaurajogurttihan on hieman erilaista kuin maitoversio.

Tämäkin pilattiin ja boikottiin meni. Edelleen kaipaan sitä metsämarja Yosaa. Saatoin vetää koko purkin kerralla.

Vierailija
11/12 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää pilata?

Kun tuote on jo hyvä, ei sitä tarvitse muuttaa.

Olen merkkiuskollinen ja kun löydän jotain hyvää, ostan sitä aina vaan. Yosaa meni pari kolme purkkia joka päivä yhdessä vaiheessa. Kaupassakäynti on uuvuttavaa, kun tuntuu ettei mihinkään voi luottaa, kaiken kyttään läpi siltä varalta että on "uudistettu".

Vierailija
12/12 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Yosan pilaaminen, nykyään ihan kauheata fillereillä täytettyä mössöä. Ennen meni Yosa jugurtteja ja Yosa sportteja monta kertaa viikossa, enää ei tule ostettua lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme