Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään mitään hyvää sanottavaa..?

05.05.2006 |

Heippa!

Ekaa kertaa tänne sivustolle kurkkasin ja hämmästyin, kuinka negatiivisia otsikoita oli sivu kaupalla ja niitä iloisia ja onnellisia juttuja joutui oikein etsimään. Keskustelualue on kuitenkin parisuhde, perhe, suku ja juhlat...

Myös minulla on syyni joskus olla kiukkuinen, väsynyt ja mitä muuta tahansa, aina ei elo mieskullan ja neljän lapsen kanssa ole yhtä ruusuilla tanssia, mutta silti. Parisuhde on kuitenkin pääsääntöisesti plussamerkkistä ja perhe mitä parahin, suvuissa ei mitään moittimista ja juhlat ovat niitä arjen vastakohtia, joita odotetaan aina innolla -ristiäisvalmistelut ovat jo käynnissä.

Onhan tietysti hyvä, että on tällainen palsta ,jossa voi purnata ja pohtia erotako vai eikö erota. Silti toivoisin, että muitakin puheenaiheita olisi :D

Hyvää kesän alkua kaikille ja pidetään mielessä myös positiiviset asiat!

T: Vuokko, lapset -99, -01, -04 ja 4/06

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihan samaa välillä miettiny ja kaivannu niitä iloisia asioita tännekin.. Juttuja lukiessa kyllä huomaa, miten hyvin on itellä oikeesti asiat. On maailman rakkain aviomies (uskokaa tai älkää, mutta totta se on!), kolme ihanaa lasta ja muutenkin elämä mallillaan. Tietysti on välillä huonojakin päiviä, mutta silloin yleensä otan puhelimen kouraan ja soitan jollekin kotiäitiystävälle, niin kummasti taas piristyy:)

Kyllä elämä on suurimmaks osaks niitä iloisia hetkiä varmaan meillä jokaisella... tai ainakin niin toivoisin kaikilla olevan!

Vierailija
2/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elelen ns. ruuhkavuosia ja on aika stressi ja poikki ja ja ja, mutta silti tajusin eläväni ehkä elämän parasta aikaa ja että elämä on oikeastaan ihan mallillaan.

Nyt vaan kasautuu kaikki jutut, remppa, opiskelu, työ, lapset, velat.. ;)

Mutta hei, aurinko paistaa ja laps oppii uutta ja on (oankin) katto pään päällä, mies suikkas suukon töihin lähtiessä ja ja ja

on joku lehtijuttu, kuinka monet naiset pitää ruuhkavuosiaan silti elämän parhaana aikana.

Se sai mut miettiin, että onko kaikki se valittaminen se koko juttu ja totuus.

On kuitenkin ihana joskus ne suurimmat harmin hetket jakaa jonkun kanssa.

Ja täällä vertaisryhmässä anonyyminä se on yllättävän helppoa ja huojentavaa..?

ja on totta, että olis kiva jakaa ne ilonkin hetket muiden kanssa..

Aurinkoista ja lämmintä päivää vaan kaikille, ilon ja harmin keskelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voin sanoa olevani onnellinen ja erittäin tyytyväinen mieheeni.Hän on huomaavainen,auttavainen ja erittäin kova tekemään töitä.Helläkin hän osaa olla.Olen aina joskus yksinäinen kun ei oikein ole ystäviä mutta minulla on ihana perhe.Raskaus on ollut aika kivulias mutta on aivan ihana saada vauva jälleen perheeseen.Joten olen tyytyväinen elämääni.Nauttikaa ihmiset nyt,kesä on tulossa.Etsikää ne hyvät asiat.

Vierailija
4/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme lähes neljän vuoden yrityksen jälkeen lasta ja onni ei voisi olla täydellisempi! Joitakin pariskuntia lapsettomuus erottaa, meitä se yhdisti entisestään. Miten tavallinen arki voikin olla näin hienoa??! Oma pieni koti, työtä molemmilla, terveyttä, ihana kesä edessä, vauva tulossa... Molemmilla on samanlainen rento asenne elämään, uskon että pärjäämme vaikka joskus olisi vaikeampaakin.

Vierailija
5/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että

sorrun aina aika ajoin itsekin valittamaan ja murehtimaan, mutta olen yrittänyt muuttaa ajattelutapaani pikkuhiljaa pitkäjänteisempään ja positiivisempaan suuntaan. Sillä jos keskittyy vain surkeuteensa, sitä saa mitä tilaa..

Täällä elellään viime hetkiä masun kanssa, kolmannen lapsen laskettu aika alkaa olla pian käsillä. Mies odottaa uusinta tulokasta ihanalla innolla, haluaisi jo nähdä tulokkaan ja olla perheen parissa isyyslomalla. Aikoo myös syksyllä ruveta tekemään lyhennettyä työviikkoa kun esikoinen aloittaa koulun, jotta saa olla enemmän läsnä vaikka itse olenkin kotosalla vauvan kanssa.

Vaikkei kaikki aina sujukaan yhtä ihanasti, puheyhteys miehen kanssa on toiminut tai se on saatu toimimaan katkosten sattuessa.

Suhde voi hienosti ja rakkautta on ilmassa, lapset on molemmille kaikkein tärkeimmät, kesä tekee tuloaan ja pian talossa on uusi ihana ihminen vauvantuoksuineen ja yösyöttöineen päivineen.

Raha-asiat ovat kohtalaisella tolalla ja kaikki vastoinkäymiset mitä eteen tulee, pyritään ratkomaan yhteispelillä. Loppujen lopuksi arkielämässä niin moni asia on vain järjestelykysymys.

Tässä vaiheessa elämää tuntuu lottovoitolta saada taas keskittyä kaikessa rauhassa omaan perheenseensä, muita haasteita ehtii sitten myöhemminkin miettiä. Eli eipä vois olla tän paremmin ;)

Mariini78 + kohta kolmen kopla & unelmien mies -ja se kesä!

Vierailija
6/8 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oma kulta, ensimmäinen muksu heinäkuussa tulossa, uusi koti ihan pian muutettavissa, koiravanhus kuorsaa eteisessä, aurinko paistaa ja loma alkoi juuri!

Tottakai elämään mahtuu sitä muutakin, ja se on se elämän suola, ettei jokapäivä ole yhtä ihana ja helppo. On varmasti tärkeää osata nauttia ja iloita myös pienistä asioista, että elämä pysyy uomissaan.

Aurinkoa siskot!

Vierailija
7/8 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa avioituneet viitisen kuukautta sitten. Olemme vielä nuoria (20 ja 24) ja elämä edessä ja välillä kyllä hirvittää lukea niitä juttuja, kun kaikki tuntuu menevän pieleen. Meillä kyllä asiat hyvin ja ollaan yhdessä tehty se päätös, että liittoamme ei heitetä hukkaan vaikka joskus tulisikin vaikeita kausia. Jo seurustelun alkuajoista asti meillä on ollut yhteinen näkemys siitä, miten parisuhde toimii; puhumalla kaikesta! Ei ole asiaa, josta EMME puhuisi. Tällä tavalla saadaan käydyksi läpi myös negatiiviset asiat hyvissä ajoin, ennenkuin paisuvat ongelmiksi asti.

Olemme onnellisia yhdessä. Mieheni on varmaan maailman pitkäpinnaisin ihminen, kun jaksaa minun tuittuilujani. Meillä ei ole erimielisyyksiä ollut hirveästi, mutta olen luonteeltani tuulella käypä ja mielialani heittelevät välillä rajustikin, minkä vuoksi välillä tulee turhiakin kiistoja. Mutta mieheni on kärsivällinen :) Suhteessamme on paljon rakkautta, intohimoa, välittämistä ja sitoutumista ja kun niitä muistaa ruokkia ja vaalia, ne vain vahvistuvat entisestään!

Olisipa kiva kuulla vielä vähän lisää näitä onnellisia kertomuksia. :)

Vierailija
8/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin myös yksi palstalija jolla asiat ovat myös pääasiassa plussamerkkisiä. Mutta kai se on niin, että enemmän sitä tulee ihmisten kirjoiteltua niistä ikävistä asioista kuin hyvistä, ainakin tietyiltä osin.