Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas karmea aamustondis

Vierailija
22.09.2018 |

Emäntä esittää nukkuvaa. Nauttiiko naiset tästä vallantunteesta? Jaaa... Jos kävis hakemassa paperia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Tänään aion kuitenkin pitkittää oman nautinnon maksimiin. Kiihoittelen itseäni pitkin päivää, annan touhutipan virrata, mutta en vedä loppuun asti. Illalla pitkä sessio hidasta ja kevyttä, edgetän reunalla kunnes lopulta annan tulla.

Rouva saa halutessaan katsoa, muttei koskea (minua). On moonispäivät, joten olisi käsihoidon vuoro muutenkin, mutta tällä kertaa hän saa nähdä millainen hoito tekee minulle kovimman orgasmin. Hän vähän ujostelee tällaista, mutta toivon että tänään hän ei voi hillitä katsettaan.

Vierailija
2/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankkunen. Kunhan vaimo herää ruiskin kurkkuun. Onneksi se osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ku kateellinen.... Tekis kyl Kutaa ku ois tommonen vieressä.

Vierailija
4/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja tommonen

Vierailija
5/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulakiima on kyllä parasta kiimaa mitä voi olla. Saa emäntä kyytiä, jos antaa. Jos ei anna, saa pippeli kyytiä silti, olin käsin.

Vierailija
6/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Niin mullakin. Tänään aion kuitenkin pitkittää oman nautinnon maksimiin. Kiihoittelen itseäni pitkin päivää, annan touhutipan virrata, mutta en vedä loppuun asti. Illalla pitkä sessio hidasta ja kevyttä, edgetän reunalla kunnes lopulta annan tulla.

Rouva saa halutessaan katsoa, muttei koskea (minua). On moonispäivät, joten olisi käsihoidon vuoro muutenkin, mutta tällä kertaa hän saa nähdä millainen hoito tekee minulle kovimman orgasmin. Hän vähän ujostelee tällaista, mutta toivon että tänään hän ei voi hillitä katsettaan.

Huh huh, että taitaa tulla pitkä päivä tästä. Laitoin jalkaan läpinäkyvät bokserit, joiden ohuesta kankaasta tippa alkaa tihkua heti läpi kun vähänkin hieron itseäni. Kävin kävelyllä, ja piti oikein keskittyä, ettei tiukahkojen farkkujen kevyt hankaus jatkuvassa puoliheijarissa vaappuvaan kaluun alkanut tuntua liian hyvältä. Ja iltaan on vielä aikaa...

Vierailija
7/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Huh huh, että taitaa tulla pitkä päivä tästä. Laitoin jalkaan läpinäkyvät bokserit, joiden ohuesta kankaasta tippa alkaa tihkua heti läpi kun vähänkin hieron itseäni. Kävin kävelyllä, ja piti oikein keskittyä, ettei tiukahkojen farkkujen kevyt hankaus jatkuvassa puoliheijarissa vaappuvaan kaluun alkanut tuntua liian hyvältä. Ja iltaan on vielä aikaa...

Tuu kertoon miten/missä tulit ja katseliko vaimo...

Vierailija
8/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli mullakin aamuherätys, kun emäntä kysyi aamulla, että haluatko pillua... no ei tarvinnut kahdesti kysyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi