Kaikki naiset haluavat päästä parisuhteeseen komean, viriilin, isomunaisen, karismaattisen ja urheilullisen miehen kanssa
Moni kuitenkin joutuu tyytymään kaljuuntuvaan, rumaan ja iskävartaloiseen nappipippeliin, joka laukoo tyhmiä ja ärsyttäviä puujalkavitsejä.
Kommentit (20)
4/5, urheilullinen ei ole hyvä homma.
No en minä ainakaan erityisen viriiliä miestä kaipaa, parempi vaan kun on rauhallisempi yksilö niin pysyy paremmin perheen kanssa kotona.
Unohdit laatikkopään ja ylös alas kohoilevat karvaiset pakarat.
Unohdit, että sen munan pitää myös seisoa aina tarvittaessa ja rahaa pitää olla tosi paljon.
Kieltämättä. Mutta mulla on tarjota samat ominaisuudet myös miehelle - ilman munaa tietenkin :)
Ja salaa kaapissaan erityisesti ap...
Kumma toisaalta että sitten kun sellainen valioyksilö on tarjolla, niin ei kelpaakaan. Höh, outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä. Mutta mulla on tarjota samat ominaisuudet myös miehelle - ilman munaa tietenkin :)
Olet komea, viriili, munaton, karismaattinen ja urheilullinen mies?
Pääasia että saa 300 000 euron auton. (anteeksi ketjun poistamisesta).
Vierailija kirjoitti:
Mä myös.
19-v futiskundi
Trollata voi vaikka omaa äitiä mutta kyylääminen ei ole mikään hauska juttu ellei halua reseptiä frankenstainin linnasta.
Saman olen minäkin huomannut. Moni nainen tosin ottaa kolmekymppisen paristomunan, kun ei voi enää saada meitä todellisia herrasmiehiä.
Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös.
19-v futiskundi
Trollata voi vaikka omaa äitiä mutta kyylääminen ei ole mikään hauska juttu ellei halua reseptiä frankenstainin linnasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3275256/milloin-kyylaaminen-menee-oikea…
Muna, muna ja muna...
Todellisuudessa ihmissuhteessa tarvii jotain muutakin kuin sen munan. Pelkällä munalla ei pidetä ihmissuhdetta hengissä. Joko olisi aika havahtua sinne yläpään tarpeiden puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Muna, muna ja muna...
Todellisuudessa ihmissuhteessa tarvii jotain muutakin kuin sen munan. Pelkällä munalla ei pidetä ihmissuhdetta hengissä. Joko olisi aika havahtua sinne yläpään tarpeiden puolelle?
No sitten,
Minä, minä ja minä...
Paskat, sellaiset ei katso minuun päinkään.
Jaa, en sitten vissiin olekaan nainen. Minä olen mieluummin yksin kuin enää yhdenkään miehenkuvatuksen kanssa. Minulla ei ole ollut muunlaisia miehiä kuin ap:n kuvaamia, ja joka ikinen on paljastunut itsekkääksi, lapselliseksi ja tavalla tai toisella kusipääksi.
Tottakai , sen lisäksi pitää olla luotettava ja huumorintajuinen sekä hyvissä varoissa. Liian urheiluhullu ei tarvitse olla, kunhan nyt pysyy kuosissa.
Niinhän se on.. nappipippeli :D kuvasit minut..