Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte lapsistamme lihavia!?

Vierailija
21.09.2018 |

Miten se on mahdollista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on hyvä ruokahalu. Syö ihan Itämeren ruokavalion mukaisesti toteutettua kotiruokaa mukaan lukien kasvikset ja hedelmät.

Vierailija
2/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinun lapsiasi syöttänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en edes tunne teidän lapsianne, joten syyllisiä kannattaa etsiä perhepiiristänne.

Vierailija
4/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei missään tapauksessa ole yhteisiä lapsia ap:n kanssa. Mutta jos olisi, ehkä söisimme suruumme.

Vierailija
5/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sinänsä samaa, sillä lapseni syövät tavallista kotiruokaa ja välillä herkkujakin ja saavat syödä ruokaa niin paljon kuin jaksavat (herkkuja hieman rajoitan). Ja siis molemmat ovat normaalipainoisia/hoikahkoja. Saan suorastaan tuputtaa sitä ruokaa heille ja pysyvät silti hoikkina. Uskoisin, että syynä ovat geenit, sillä itse olen aina ollut hoikka huolimatta siitä mitä ja miten syön. Kroppa ei vain ilmeisesti varastoi sitä energiaa kovin helposti kehoon ja aineenvaihduntani on nopea.

Vierailija
6/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on lihava lapsi.

Omani ihmetteli, että siellä on aina mehua tai limpsaa saatavilla.

Vierailija
7/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelemällä rasvaa ja syömällä sokereita.

Vierailija
8/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo liho, vaikka syö kuin hevonen.

Meillä ei kyllä normaalisti ole herkkuja, vaan tavallista oikeaa ruokaa.

Vierailija
9/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös ymmärrä. Lapsi on nyt teini-ikäinen ja on syönyt ihan kaikkea ikänsä. Mitään ei ole kielletty tai rajoitettu. Perus kotiruokaa ja aina salaattia ja kasviksia. Treenit viisi kertaa viikossa 5-vuotiaasta lähtien 16-vuotiaaksi saakka. Lisäksi nämä matkat fillarilla, 10 km edestakaisin. Maalla on mukavaa, pysyy hoikkana olosuhteiden pakosta kun julkista liikennettä ei ole.

Vierailija
10/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin lihava, oman lapsuudenperheeni ainoa plösö. Puolisoni on hoikka. Lapsemme ovat toinen alipainon rajalla ja toinen keskikäyrällä, molemmat olleet näillä käyrillään sikiökaudelta asti. Ystäväni perheessä on normaalipainoiset vanhemmat, huomattavasti meitä aktiivisempi liikunnallinen elämäntapa, kaksi normaalipainoista lasta ja yksi selvästi ylipainoinen. Molemmissa perheissä on varmaan lapsilla semiterveelliset ruokavaliot, ystävän perheen pahe on sokeriherkut ja meillä noutoruoka, mutta kummallakaan tuo ei ole merkittävässä roolissa. Minun esimerkkini lapsille on taatusti huonompi kuin ystäväni.

Minulla on ihan mysteeri miksi minusta tuli lihava ja kolmesta sisaruksestani ei, miksi omat lapseni ovat normaalipainoisia/hoikkia kaikista vioistani huolimatta ja miksi tämä yksi ystäväni lapsista lihoo.

Vierailija
11/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan punaista maitoa ja kaikki ruoka ostetaan täysrasvaisena.

Eineksiä tai valmisleivonnaisia ei syödä, eikä margariinia.

Lapset on hoikkia kuin pajun vitsa.

Itsetehtyjä leivonnaisia on synttäreillä ja juhlilla ja joskus harvoin viikonloppuna.

Ruokaa saa syödä niin paljon kuin haluaa. Yritän monesti tarjota lisääkin, ettei vaan jää nälkä ja joudu jääkaapille notkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme