Röyhkeimmät lokkeilijat
Millaisia ovat teidän röyhkeimmät lokkeilijatuttavat?
Aloin miettimään, että mitä kaikkea kunnon lokit kehtaavat muillta vaatia, kun sain viestin eräältä tuttavalta.
Olen tavannut tämän tuttavan vain kerran. Oltiin samassa koulutustilaisuudessa pari vuotta sitten. Meillä oli siellä ihan kivaa, mutta ei olla pidetty yhteyttä sen jälkeen.
Alkuviikosta tämä tyyppi lähestyi minua viestillä. Kertoi, että on tulossa keskiviikkona koulutukseen kotikaupunkiini, mutta ei ole varannut majoitusta. Ilmoitti myös, että "saavun lennolla xxxxx", mutta ei kuitenkaan kertonut mihin aikaan kone laskeutuu.
Rivien välistä luin: "tarjoa minulle ilmainen majoitus ja kuskaa ympäri kaupunkia. Voit itse selvittää mihin aikaan lentoni saapuu". Mahtavaa.
Vastasin hänelle ja kerroin miten hän pääsee helpoiten keskustaan ja suosittelin hotellia joka sijaitsee hyvällä paikalla ja joka on laadukas ja hintatasoltaan keskiluokkaa.
Kerroin myös, että olisi mukava tavata ja pyysin esittämään hänelle sopivaa aikaa.
Sen jälkeen en ole kuullut tästä ihmisestä yhtään mitään. Tänään näin hänet kaupungilla, mutta en saanut edes tervehdystä Q.Q
Ihme tyyppi.