onko mies perverssi jos katsoo naisessa peppua ja muotoja eikä kasvoja?
minusta kasvot on kauneimmat osat naisessa mutta ei tissitkään saa roikkua eikä sellua eli se kokonaisuus on tärkeä ja musiikkimaku
Kommentit (16)
Ei sentään perverssi, mutta yksinkertainen.
Kyseessähän on selvästi kaveri, jolle ulkonäöllä (naama) ei ole väliä!
Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään kirjoitti:
minusta kasvot on kauneimmat osat naisessa mutta ei tissitkään saa roikkua eikä sellua eli se kokonaisuus on tärkeä ja musiikkimaku
Perverssiä on vain tuo musiikkimaku.
Tissit ei saa roikkua? Siis a-kuppi tai silikonit.
Ja selluliittia on lähes jokaisessa naisessa.
Ei ole perverssi. Miksi olisi ? Jokainen katsokoon ihan mitä itse haluaa!! Ei ole minun onnesta pois ja on vaan mukavaa jos mies katsoo ja ihailee peppua :) Kiihottavaa!
N50
Oletko Maajussi-Mauno? Saat tosi tasokkaita naisia jutuillasi.
Näkyvä tuijotus on huonoa käytöstä.
Perverssiä on kieroutunut sukuvietin suuntautuminen.
Toki miehen silmiä miellyttävät naiselliset muodot.
Onhan tuota asiaa tieteellisesti tutkittukin, heteromiehen silmät vilkaisevat osin tiedostamattakin naisen strategiset paikat.
Sitäähään voii tuijottaa ja mukaa pyörtyä ja saaada vielä suusta suuhuun elvyytystä siiheen.
Aika noloa käytöstä, pidän moukkamaisena. Yksi vilkaisu on ihan ymmärrettävää mutta senkin huomaa aina. Kyllähän sitä itsekin komean miehen kroppaa vilkuilisi mielellään.
Jos vilkuilija on oma sukulainen tai joku vanha naapurinsetä niin on ällöä.
Normaalia katsoa, mutta limainen tuijottelu on täysin eri. (sellainen missä oikein näytetään, hei mä tuijotan sun tissiä ja vartaloa.)
Ei, vaan mies valmistautuu jollain tasolla jo evoluution velvoittamaan toimintaan eli mahdolliseen paritteluun.