Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtauisit jos kuulisit parin kuukauden tapailun jälkeen että mies on (ennen tapaamistanne)

Vierailija
20.09.2018 |

nainut naisia ihan mielettömiä määriä jotain 100+. Antaisitko mennä kiertoon jos kuitenkin muuten tuntuu hyvältä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kanssa oli tällainen tilanne. Luku kuulosti isolta, mutta en mä siitä mitään sen kummempaa ajatellut. Oli elänyt muutaman vuoden sinkkuna ja kerennyt ennen sitäkin sähläämään monenlaista. Hän oli komea mies, joten en lukua epäillyt.

Ero tuli muista syistä.

Vierailija
2/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sinkkuhenkilön normimäärältä vuoteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hui...aikuisella ihmisellä on ollut panoja ennen mua.

Vierailija
4/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tsekkaisin lähinnä testien negatiivisuuden.

Vierailija
5/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 100 kertoo jo jostain hairiosta kyl :)

Vierailija
6/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on se mieluisin alfauros naisten mieleen?

Vierailija
7/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä jotain? Toki haluaisin miehen käyvän testeissä ennen kumista luopumista.

Vierailija
8/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää jo 32 ja naisia kertynyt huimat 5 kpl. En kyllä ikinä yritäkään mitään irtopanoja mutta silti täytyy ihmetellä tuollaisia lukemia.

Vierailija
9/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma(ko) mies kirjoitti:

Mulla ikää jo 32 ja naisia kertynyt huimat 5 kpl. En kyllä ikinä yritäkään mitään irtopanoja mutta silti täytyy ihmetellä tuollaisia lukemia.

Miehillähän panoja on 0-15 TAI 100-500 riippuen siitä, kuuluuko siihen halutuimpaan vähemmistöön vai ei.

Vierailija
10/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä jotain? Toki haluaisin miehen käyvän testeissä ennen kumista luopumista.

Molempien pitää tehdä tämä ennen kumista luopumista. Oli partnereita ollut 1 tai 1000.

Vierailija
11/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma(ko) mies kirjoitti:

No jollet harrastaa irtosuhteita, niin ei seksikumppaneita kerry yhtä ripeään tahtiin.

Vierailija
12/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 100 paljon? Jos miettii et joskus 16-vee aloitti seksielämän. Mulla siitä on parikytä vuotta. On luku varmaan jo kolminumeroinen, kun pitempien suhteiden välissä ollut biletyskausia.

Vierailija
13/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai riippuen siita,kui paljon on varaa maksaa pillustaxD ei 100-1000mikaa terve luku oo

Vierailija
14/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ihan normiluku tinder sukupolvella. Mieluummin niin, että on villin vaiheen jo läpikäynyt, niin ei sitten suhteessa haikaile enää sen perään.

Vierailija
15/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 40 viela menee jolleki 20-30v. Mut 100 yms nii kertoo jo psyykenpuolen hairioista

Vierailija
16/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin ei kyl mitaa villii oo et ojennetaa 100euroo parin sekunnin "villiydesta"ku molemmat makaa eika tunne m it aa xD

Vierailija
17/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tsekkaisin lähinnä testien negatiivisuuden.

No minä sain sukupuolitaudin ensimmäiseltä jätkältä kenen kanssa menin sänkyyn ja olin 22-vuotias 😂

Et kyllä kannattaa testit ottaa on sitten ollut tosi aktiivinen tai kokemus vain parista.

Vierailija
18/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakottava tarve kommentoida asian vierestä ja vastakkainasetellen. Mitäs jos kyseessä olisi nainen? Aikaisempien ketjujen mukaan, se olisi ihan hirveää.

Itseäni ei kumpikaan järkyttäisi..

Vierailija
19/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exän kanssa oli tällainen tilanne. Luku kuulosti isolta, mutta en mä siitä mitään sen kummempaa ajatellut. Oli elänyt muutaman vuoden sinkkuna ja kerennyt ennen sitäkin sähläämään monenlaista. Hän oli komea mies, joten en lukua epäillyt.

Ero tuli muista syistä.

"Hän petti."

Vierailija
20/28 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin ymmärtää, vaikka tuo määrä olisi iso, jos miehellä on tapana harrastaa irtosuhteita. Eli se nyt vain kuuluu viikonlopun viettoon, että lähdetään klubilta jatkoille tms. Tuossa tapauksessa on olemassa mahdollisuus, että mies pystyy myös (sitoutuneeseen) parisuhteeseen. Tai sitten ei.

Jos mies kuitenkin ilmoittaa jonkun tarkan lukeman (siis tyyliin 132 naista) niin sitten on kyse mitä todennäköisimmin pakonomaisesta toiminnasta, joka tulee jatkumaan, oli mies parisuhteessa tai ei. Tämä siksi, että tuolla miehellä toiminta on selvästi "saalistamista". -Menen baariin -Kaadan naisen -Yksi lisää -Menen baarin -Kaadan naisen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi