Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa ei voi elää ilman lentomatkailua, jossain Münchenissä se on aivan helppoa

Vierailija
20.09.2018 |

Suomi on ankea ja kaukainen maa. Parhaita hetkiä omassa ja ihan kaikkien tuntemieni henkilöiden elämässä ovat olleet matkat. Ei täällä pimeässä Pohjolassa pysty olemaan ilman että saa etelän avoimia tuulia haistella. Itse matkailen aina Euroopan suurkaupungeissa.

Jos matkailua rajoitetaan, tulee pahaa jälkeä. Masennus, ikävyys, merkityksettömyys ja ankeuden lisääntyvät rajusti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu - ainoa asia jossa rahan tuhlaaminen tekee rikkaammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei matkailua tulla rajoittamaan.

Ihmiset haluavat matkustaa, muutama viherpiipertäjä vaan pitää kovaa ääntä mutta sehän nyt lähinnä naurattaa.

Vierailija
4/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuolemme, mutta kaikki eivät elä.

Arvatkaa viittaako tuo niihin jotka eivät koskaan matkusta...

Vierailija
5/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän veikkaan, että Suomea ankeaksi väittävät eivät ole kauheasti matkustelleet kotimaassa.

Vierailija
6/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä matkailun ihanuudesta, mutta älä nyt kuitenkaan sekoita toisiinsa mielitekoa ja välttämättömyyttä. Matkustelemattakin on mahdollista elää aivan hyvää ja onnellista elämää.

Vierailija
7/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihmisen ankea, jos ei keksi kivaa elämäänsä ilman lentomatkailua. Ei sitä omaa tylsämielisyyttään matkoilla voi parantaa mitenkään. Senhän tietää siitä, että taas on päästävä uudestaan ja saasteet vaan pöllyää.

Vierailija
8/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko laittaa oma toivomus, vaikka se poistetaankin.  Tulis sota ja päästäis tuommoset pois pahasta, ainakin ilmasto kiittäis. 

Vierailija
9/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ankea ja kaukainen maa. Parhaita hetkiä omassa ja ihan kaikkien tuntemieni henkilöiden elämässä ovat olleet matkat. Ei täällä pimeässä Pohjolassa pysty olemaan ilman että saa etelän avoimia tuulia haistella. Itse matkailen aina Euroopan suurkaupungeissa.

Jos matkailua rajoitetaan, tulee pahaa jälkeä. Masennus, ikävyys, merkityksettömyys ja ankeuden lisääntyvät rajusti.

Tunnet omituisia ihmisiä. Esimerkiksi pimenevissä syysilloissa yksi elämän parhaita hetkiä on laittaa nuotio pihalle, istua tuijottamassa liekkejä, juoda lämmitä juomaa termosmukista ja hiilloksella paistaa pari nakkia.

Vierailija
10/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten München liittyy etelän avoimiin tuuliin? Ei se nyt NIIIN paljoa etelämpänä ole.

Vierailija
11/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuitenkaan älykkyyttä, tai tyytyväisyyttä lisää.   Jos ei paskois omaa pesää koko ajan niin voisi viihtyä paremin, saattais vaikka silmät aueta.   Olet ilmeisesti lukenut tarkkaan asterixin riidankylväjän roolin, ja ottanut tehtäväksesi toteuttaa sitä työpaikallasi.  Siksi ankeus, ei koskaa aurin vilaustakaan.  Sulla kuitenkin varmaan hyvämieli, kun saa edes toisten mielen ankeeksi.   :)

Vierailija
12/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston saatuttajia kaikki huvimatkailijat on.

Reilusti saasteveroa huvimatkustajille.

Vierailija
13/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta sinne Muncheniin, niin ei tarvitse lentää edes takas alvariinsa? Te ihmiset, jota vihaatte Suomea ja pidätte tätä ankeana paikkana, minkä takia te asutte täällä?

Vierailija
14/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Münchenissä on iso lentokenttä ja kovasti ihmiset tuntuvat sieltäkin lentävän milloin minnekin. Usein jopa etelään. Itsekin olen lentänyt sieltä useita kertoja eri suuntiin. Kummallista, eikö vain ;)?

Vierailija
15/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa henkilöltä, joka ei ole hirveästi matkustellut.

Kaikki minun tuntemani matkustavat henkilöt taas ovat matkojen seurauksena havahtunet Suomen hyviin puoliin eivätkä jatkuvasti mainosta ulkomaiden ihanuutta.

Vierailija
16/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko laittaa oma toivomus, vaikka se poistetaankin.  Tulis sota ja päästäis tuommoset pois pahasta, ainakin ilmasto kiittäis. 

Aina niistä sotahommistakin on jotakin hyötyä, viimeksi tuli suuret ikäluokat jotka mahdollistivat tuon matkustelun.  Nyt se vois lopettaa, mutta mitä tulee tilalle?   Ehkä herrat tietää, kun ovat sitä alkaneet valmistella. 

Vierailija
17/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elänyt jo yli 40 vuotta lentämättä. :D

Vierailija
18/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole oikein mitään nähtävää. Se on suurin ongelma. Toiseksi suurin ongelma on ilmasto.

Vierailija
19/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole oikein mitään nähtävää. Se on suurin ongelma. Toiseksi suurin ongelma on ilmasto.

Onhan täällä vaikka mitä nähtävää. Saaristoa, järvenrantaa, kansallispuistoa, lumista lappia, ruskaa, kulttuurikaupunkeja, pieniä kyliä, vanhoja kaupunkeja, joissa on vanhoja puutaloja ja kivisiä katuja.

Vierailija
20/38 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kuulostaa henkilöltä, joka ei ole hirveästi matkustellut.

Kaikki minun tuntemani matkustavat henkilöt taas ovat matkojen seurauksena havahtunet Suomen hyviin puoliin eivätkä jatkuvasti mainosta ulkomaiden ihanuutta.

Omituista. Minä taas tunnen monta monta suomesta pois muuttanutta, eikä yksikään heistä halua palata. En myöskään itse.