Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio hukassa

Vierailija
19.09.2018 |

Olen nyt 2-3 kuukautta yritänyt tikuttaa ovulaatiota marketin ja apteekin testeillä, mutta ovulaatiota ei tikuillä näy. Tässä kuussa sain lähes yhtä vahvan viivan tarkistus viivan kanssa mutta en tiedä tarkoittaako se mitään. Kuukautiset tulevat joka kuukausi, ikinä ei taida olla jäänyt välistä. Onkohan syynä se etten vaan onnistunut tikkutamaan oikeaan aikaan vai pitäisikö suunnata lääkärille..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kierto? Säännöllinen ja epäsäännöllinen. Eli 26 pv, 28 pv, 32 pv vai ihan jotain muuta.

Minä kierron päivinä tikutat?

Vierailija
2/4 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 26-28 pv yleisesti on kierto ja tässä kuussa oon nyt tikuttanu menkkojen loppumisesta saakka eli 11.9 lähtien päivittäin ja edellisessä kierrossa taisin tikuttaa viikon verran en nyt muista ajan kohtaa.. mutta kuitenkin ja menkkojen pituus 4-5 vrk..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 26-28 pv yleisesti on kierto ja tässä kuussa oon nyt tikuttanu menkkojen loppumisesta saakka eli 11.9 lähtien päivittäin ja edellisessä kierrossa taisin tikuttaa viikon verran en nyt muista ajan kohtaa.. mutta kuitenkin ja menkkojen pituus 4-5 vrk..

Ja tänään on tuntunut nipistelyä oikealla alavatsassa... Mitähän se nyt mahtaa sit olla

Vierailija
4/4 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen visiittiä lääkärille.

Ovulaatio ei tapahdu kaikilla oppikirjan mukaan aina puolessavälissä kiertoa. Ovulaatio on mahdollinen jopa kuukautisten aikana.