Thaikkuvaimo hyvä valinta kertoo Iltalehti.
Taidan itse valita myös thaikkuvaimon jos ne näin hyviä ja miestään kunnioittavia ovat.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/84e64d68-fccc-4177-95…
Kommentit (7)
Ei Filippiinittäretkään huonoja ole https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808302201150140_rk…
Veikkaan että tuo "chairman" oli joku katkera nainen.
Mä olen haaveillut kultasestanoutajasta mutta voi olla että otankin thaikkuvaimon. Tuntuu olevan yhtä kiltti ja omistajaansa totteleva rotu mutta thaikkuvaimosta lähtis vähemmän karvaa. TÖRKEETÄ KIRJOTELLA IHMISISTÄ KUN JOSTAIN KOIRARODUSTA👎
Minusta tässä taas näkee että ovat niiden katkeroituneiden, ja pari kertaa eronneiden rekkamiesten mielipiteitä joissa itsessäänhän ei mitään vikaa ole, vaan ainoastaan niissä "lihavissa ja laiskoissa kiukkuisissa SUOMALAISISSA naisissa" (ja itsellä sitten on se kokemus siitä yhdestä tai kahdesta tällaisesta kenen kanssa onkaan sitten yhdessä ollut = kaikki suomalaiset naiset ovat samanlaisia)... huoh. Miksihän nämä rekka-terot ei saa semmoista urheilullista ja kivaa suomalaista naista joka sitä miestäkin arvostaa, kysyn vaan...
En vaan ymmärrä tätä "suomalaiset naiset on ilkietä ja sikoja" jos itsellä on kokemus alle kymmenestä naisesta. Ei se todellakaan tarkoita että kaikki on sellaisia! ja sitten se Thainainen on joku ylijumalatar :D huvittavaa. Ja siis miehissähän itsessään ei mitään vikaa ole. Juu-u.
"Vaimo elättää, kun itse olen monisairas ja toistaiseksi työkyvytön." Jaa, vai olit elättäjää vailla? Hyvä kun löysit... Olisit myös voinut palkata itsellesi hoitajan....
"Thaimaalaisen naisen tyypillinen sanontakin on no money no honey." Ihkua...
"Erilainen tapa esimerkiksi riitojen ratkaisuun tuotti alkuun ongelmia. Samoin surun käsittely".. Helppoa..
"Kunnioitan nuorta naistani, että hän jaksaa katsella tällaista vanhaa miestä" ... Niin, ota itse itsellesi kymmeniä vuosia vanhempi eukko niin opit kunnioittamaan myös itseäsi...
"Niin kauan kun rahaa riittää, asiat sujuvat. Kun rahat rupeavat huveta ja thainainen joutuu lähtemään töihin, eli ottamaan vastuuta, thainainen rupeaa rakentamaan ongelmia aivan kaikesta."... Ihkua....
Tosi hienoja miehiä, kumma kun suominaiset eivät viehättyneet heistä.... Thaimaalaiset naiset ovat niin paljon parempia <3
Jotkut naiset ovat, jotkut eivät. Ei etninen tausta takaa paremmuutta, koska ollaan yksilöitä...