Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pitää huonosti yhteyttä

Vierailija
19.09.2018 |

Tuntuu pahalta. Kaikki toimii hyvin niin kauan, kuin itse jaksat olla aktiivinen. Kun taas omassa elämässä menee huonosti ja voimat yhteydenpitoon ovat vähissä, niin toisesta ei kuulu yhtään mitään. Se siitä ystävyydestä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvin alkanut ystävyys usein jossain vaiheessa alkaa vinoutua? Alkuun kaikki toimii hyvin, mutta sitten toinen alkaa käyttäytyä ikävästi, kun kokee että tunnetaan jo paremmin ("no sori sori, tämä on vain mun tyyli". Pettymyksestä ei ole niin helppoa päästä yli.

Vierailija
2/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat ystävän vain kun tarvitset tukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolleille ei tarvitse edes vastata.

Vierailija
4/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvin alkanut ystävyys usein jossain vaiheessa alkaa vinoutua? Alkuun kaikki toimii hyvin, mutta sitten toinen alkaa käyttäytyä ikävästi, kun kokee että tunnetaan jo paremmin ("no sori sori, tämä on vain mun tyyli". Pettymyksestä ei ole niin helppoa päästä yli.

"Se toinen alkaa käyttäytyä ikävästi"? Hienosti syytät vain muita, mutta itse olet täydellinen. Olet hankala ja et ansaitse hyvää ystävää.

Vierailija
5/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleille ei tarvitse edes vastata.

Eipä näytä muutkaan vastaavan, joten taisi osua ja upota. Myös ikävä tapa vastata kertoo paljon sinun tavastasi olla ystävä.

Vierailija
6/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ystävä, joka pitää yhteyttä huonosti. Hyvinä aikoina jaksan kyllä olla yhteydessä, mutta huonoina aikoina (sairastan masennusta) eristäydyn eikä voimat riitä ruoanlaittoon, saatika ystävien kanssa juttelemiseen. Mua itseänikin harmittaa tämä, mutta on vaikea pinnistellä itsestä voimia, joita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän