Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan selville, työskenteleekö mies todella kertomassaan paikassa?

Vierailija
19.09.2018 |

Tää kuulostaa varmaan tosi hölmöltä, mutta tapasin nettideittipalvelussa miehen, joka vaikuttaa mukavalta ja kivalta, mutta nyt alkoi epäilyttää ihan vähän. Satuin googlaamaan miehen nimen, eikä hänestä löydy netistä mitään. Ei edes nimeä työpaikan sivuilta, jossa kertoo työskentelevänsä ja jossa on listattuna kaikki työntekijät. Mulla on ollut menneisyydessä yksi kokemus tapailemani ihmisen epärehellisyydestä ja valehtelusta, siksi ehkä mietin ja pelkään tällaisia. Miten saisin selville, työskenteleekö mies todella työpaikassa, jossa sanoo työskentelevänsä? Vai oonko ihan täysin vainoharhainen? Voiko olla jotain hyviä syitä, että kaikki muut työntekijät olisi nettisivuilla listattuna paitsi tää yksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä mätsää parhaiten, jos profiilissa kaikki on kohdallaan. Jos kaikki aika kuitenkin menee Tinder-ringin pyörittämiseen, ei välttämätt ehdi tehdä uraa. Tässä on se dilemma, jonka ratkaisee helpoiten keksimällä kokonaan uuden yrityksen ja sille oman webbisivun. Oma pärstä siellä muiden joukkoon piikkipaikalle. Webbisivun saa parilla kympillä vuodeksi ja pohjan voi kopioida satunnaisesta oikeasta firmasta.

Vierailija
22/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäisin itsekin miettimään, jos miehestä ei löydy mitään googlella. Olen itsekin tosi vähän someen mitään laittava (eli ei mitään yksityisasioita tai kuvia, eli en ole facessa tai instassa), mutta kyllä silti löytyy muutamia työjuttuja ja twitter-tili, jolla lätisen lähinnä työhön liittyvää.

Itse varmaan soittaisin tuonne työpaikan keskukseen tai vastaavaan ja kysyisin miestä. Jos sanoo, että yhdistää, niin sitten vain luuri kiinni. Jos taas ei miestä löydy talosta, niin sitten en kyllä jatkaisi nettideitissä enää hänen kanssaan. Todennäköisesti ei sitten ole se, keneksi itseään väittää.

Koska ihmiset on somen myötä muttuneet epärehellisiksi, on ihan viisasta vähän tarkistella taustoja ennekuin alkaa mitään vakavampaa.

Itsestäni ei löydy mitään googlen kautta.

Siltikin olen ihan normaali perheellinen kolmen lapsen äiti, naimisissa ja töissä.

Olen opiskellut ym. Eli ei se kerro ihmisestä, että olisi epärehellinen tai outo jos ei löydy googlen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua ja nykyaikaa! 

Soita heti ja kerro täällä. Jos jäät jotenkin kiinni kaverille, kerro asiat just niinkuin ne on.

NImittäin kaikki googlaa nykyään uudet tuttavuudet. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Ja syytä onkin. 

Toimi nopsaan, olen utelias kuulemaan!!

Vierailija
24/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että syytä onkin googlata. Minulla oli kauan sitten nettikaveri, jota ei löytynyt mistään.

Kirjoitin sitten kaverille: monelleko naiselle olet kirjoittanut. Kaveri hävisi kuin pieru Saharaan. Luulen, että kuvat lapsineen oli napattu netistä.

Ei se ollut edes pettymys, olin koko ajan ounastellut, että jokin oli pielessä.

En vain heti osannut googlata.

Vierailija
25/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti totta, että on myös ihmisiä, joista ei löydy mitään. Ihan oikeita kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä