AV:n ansiosta en enää ole kokkikokelijoille hienotunteinen, enkä kadu
Sanoin viikonloppuna rehellisesti, että en viitsi olla sisällä, kun jostain syystä joku ruuista alkoi pierettää niin tolkuttomasti ja pieraisin päälle niin että kuului ja haisi. Olipa "kokki" punainen pitkän aikaa. Eikä tarjonnut mulle kakkua enää. Kuulemma saattaa olla, ettei muistanut ostaa laktoositonta kermaa. Mä sanoin, että en mä olis ottanutkaan, kun viimeksi teidän juhlien jälkeen oli maha niin kipeä.
Ei mulle tartte tehdä mitään erityisesti, pelkkä kahvi riittää. En tule juhliin syömään. Mutta pyydän, ettei valehdella testaamisen vuoksi eikä tyrkytetä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap outo. Kokkikokeilija tarkoittaa ruuanlaiton aloittelijaa, sinä sen sijaan tarkoittanet allergian mututestailijaa.
Jos sun ruoka-allergioitasi ei oteta tosissaan, kannattaisikohan katsoa peiliin. Ehkä sulta puuttuu uskottavuus noin muutenkin, mietipä sille syytä.
Ei mulla ole allergioita, ainoastaan maito ja soija saa mahan kipeäksi. vaan yksi sukulainen väittää tekevänsä kaiken laktoosittomana, mutta ei tee. Ei hänen luonaan uskalla moni muukaan syödä. Täällä sitten kirjoittelee, että ei kukaan tullut kipeäksi, kun kaikki vain ovat hienotunteisia. Tiedän, että kirjoittelee täällä.
Olet ap outo. Kokkikokeilija tarkoittaa ruuanlaiton aloittelijaa, sinä sen sijaan tarkoittanet allergian mututestailijaa.
Jos sun ruoka-allergioitasi ei oteta tosissaan, kannattaisikohan katsoa peiliin. Ehkä sulta puuttuu uskottavuus noin muutenkin, mietipä sille syytä.