Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varaanko ajan lääkäriin vai hammaslääkäriin?

Vierailija
18.09.2018 |

Minulla on tässä jonkin aikaa ollut poskisärkyä ja kivistystä joka periaatteessa voisi olla poskiontelon tulehdus, vaikka mitään ulkoista syntysyytä ei näykään kuten flunssaa. Mutta toisaalta minulla on samassa kohtaa reikä hampaassa, joka on vaivannut minua silloin tällöin (minulla on todella reikäiset hampaat masennuksen seurauksena, joten en paikkaile niitä kuin vasta silloin kun ne alkavat tosissaan häiritä). En siis ole nyt varma kumpaan lähtisin ekana varaamaan aikaa, varsinkin kun tämä on niin häiritsevää ja haluaisin säryn mahdollisimman nopeasti pois. Käytän toki särkylääkkeitä tällä hetkellä iltaisin, jolloin tunne on pahimmillaan.

Kommentit (2)

1/2 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hoitaisin suosiolla ne hampaat ihan ekana kuntoon. Hoitamattoman purukaluston kautta kun pääsee verenkiertoon vaikka mitä bakteereita.

Vierailija
2/2 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Kyllä mä hoitaisin suosiolla ne hampaat ihan ekana kuntoon. Hoitamattoman purukaluston kautta kun pääsee verenkiertoon vaikka mitä bakteereita.

Niin minäkin olen arvellut. Mutta tein tässä kesällä juuri purukaluston täysremontin eli käytiin kaikki hammaskivestä reikiin lävitse (paikattiin noin 10) ja silti minua särkee 4 kohtaan ja yksi on jopa sellainen jonka menin akuutille korjaamaan ja hammaslääkäri ei löytänyt sitä ja päätyi paikkaamaan jonkin samantekevän reiän. Jotenkin vain pelkään että ne summan mutikassa paikkailee kunnes ei ole enää mitään mitä paikata. Joku hammaslääkäri aikaisemmilta vuosilta sanoi että pienemmät reiät on parempi jättää rauhaan kuin paikata. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän