Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekrytointi: apua työhaastatteluun

Vierailija
18.09.2018 |

Rekrytoijat, auttaisitteko minua menestymään työhaastattelussa. Pääsen usein työhaastatteluun mutta minua ei koskaan valita. Minulla on tällä vkolla haastattelu media-alalle (kaupallinen työ). Onko teillä jotain vinkkejä kuinka välttää epäonnistumista? Olen aika introvertti joten uskoisin että suurin kompastuskivi on persoonallisuuteni. Minusta saanee vähän hissukan kuvan. Onko teillä mitään vinkkejä miten voisin kerrankin onnistua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole innostunut hommasta ja kerro se.

Vierailija
2/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hakeudu sellaisiin tehtäviin jossa ei hissukkana pärjää jos kerran hissukka olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaat kun haastattelija pyytää sinua kertomaan itsestäsi? Tämä on melkein tärkein kysymys joka kysytään aina, mutta johon harva osaa vastata. Moni hämmentyy ja alkaa kertoa harrastuksistaan, perheestään yms turhasta.

Vierailija
4/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä myyntityö media-alalla? Jos,  niin lue ensin alan kirjoja. Yleensä työnantajat palkkaavat ensiksi oikeaa asennetta. Ei auta vaikka olisi maisterin paperit, jos asenne ei ole kunnossa. Joskus esim. harrastukset kertovat enemmän ihmisestä kuin koulutodistukset. 

Vierailija
5/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen tuijotus silmiin. Muista myös vähän sihistä etuhampaiden välistä. Lähtiessäsi tee kädelläsi kurkunleikkausele.

Vierailija
6/6 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rekrytoija, mutta esitä kysymyksiä (ei tyhmiä tai sellaisia, joihin saa vastauksen googlesta luokkaa minä vuonna teidän yritys on perustettu tms.) Olen itsekin tosi introvertti mutta yritä haastattelussa olla reipas ja avoin ja puhua itsevarmasti, vaikket sitä olisikaan. Jos mahdollista niin joku pikku rupattelu säästä tai jostain muusta "turvallisesta asiasta" ennen tai jälkeen haastattelun voi myös toimia. Kehu vaikka haastattelijan jotain vaatetta, laukkua tms. mutta niin että se vaikuttaa aidolta kehulta, ei mielistelyltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan