Ei apuva, saan veronpalautuksia 3160e!
Oletin saavani noin 2000 euroa, joka on sekin toi paljon. Ilmeisesti sen yli menevä osuus on osingoista maksamani vero, jonka saan nyt takaisin, koska sitä ei voidakaan verottaa minulta tekemieni pääomatappioiden vuoksi. Myin osakkeita ja teetin remonttia.
Kommentit (19)
Mun tulot on ollu vaan jotain 12 000 euroa ja mä saan 880 euroo palautuksii eli ihan hyvin. :DD
Kuka olet ja missä? Voin tulla auttamaan niiden rahojen käytössä.
ähähähähäh, idealistinen tilanne olisi parikymppiä mätkyjä, eli olet osannut laskea tulosi mahdollisimman hyvin ja olet saanut jo nuo rahat pitkin vuotta hyvissä ajoin
Vierailija kirjoitti:
Apuuuva!
Varo ettet jää hissin oven väliin.
No onpa ollut huonoa verosuunnittelua. Mä oon ihan huonona jos tulee tai menee yli 100€.
maksoin 78 euroa lisää... Kohtuu hyvin siis osui.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ollut huonoa verosuunnittelua. Mä oon ihan huonona jos tulee tai menee yli 100€.
Saan mä siitä 0,5% korkoja, mistä sä saat tällä hetkellä sellaisen koron? Lisäksi sulla ei ole ehkä koskaan niin paljon omaisuutta, että päättäisit kesken vuotta remontoida sitä ja kulut siitähän saa selville vasta remontin valmistuttua. Ei KAIKILLA verosuunnittelu ole sitä, että vuoden alussa arvioi vuoden tulot ja laskee siitä, köyhä.
Ap
Mun mieheni saa melkein 9000 euroa palautuksia.
m85 kirjoitti:
ähähähähäh, idealistinen tilanne olisi parikymppiä mätkyjä, eli olet osannut laskea tulosi mahdollisimman hyvin ja olet saanut jo nuo rahat pitkin vuotta hyvissä ajoin
Luitko aloituksen? Et varmaan tajunnut mitä siinä sanottiin. Ei tämä tulojen mukaan syntynyt, vaan varallisuuden hoidosta. Siinä vaiheessa kun remontin ajankohta toteutui sen jälkeen palkkaveroprosenttini oli nolla, mutta se ei enää riittänyt kumoamaan kaikkia samana vuonna maksamiani veroja, niih.
Ap
Mä saan palautuksia 1986€. Ihan hyvin, en ikinä ole saanut näin paljoa, yleensä palautukset 250-500€.
No, kuule, jos se joku ongelma, pist mulle tuleen se 2000:n ylittävä osio. Tai Hurstin veikkoselle, joka jakaa vähävaraiselle.
Vierailija kirjoitti:
No, kuule, jos se joku ongelma, pist mulle tuleen se 2000:n ylittävä osio. Tai Hurstin veikkoselle, joka jakaa vähävaraiselle.
Ei ole ongelma, pikemminkin 10 000 takaisin, niin olisi lähempänä jeejeetä :D Tuo menee lähinnä aiempien "velkojen" maksuun.
Ap
Mulle tulee pienyrittäjänä palautuksia 90 euroa, eli tosi tyytyväinen olen, että ennakonmaksut ja muut ovat olleet käsittämättömän hyvin tasapainossa viime vuonna. Harvinaista.
Mäkin saan 3 tonttua, verosuunnittelu ei o kiinnostavaa. Tuostahan saa paremman koron kun käyttötililtä☺